![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het moet wel treffen, Ardenneesje loopt normaalgezien nooit in die buurt, maar rond 17u30 zie ik de ministers Somers en Crevits gehaast langs de Kantersteen wandelen, en wat verneem ik anderhalf uur later in het nieuws...
Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 juli 2020 om 19:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het al voor me: Somers met zijn vette pens...
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had Hilde een broek aan of een rokske?
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() What the hell... Ik dacht dat ik ergens had misklikt, en in dat nieuwe 'fake news' subforum was terechtgekomen en schtoemelings.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is toch allemaal wel van een andere orde hoor
![]() We wisten al dat in Rusland mensen in de problemen soms de gebouwen verlaten via de vensters,maar deze gewoonte lijkt in een "soft" versie naar hier door te sijpelen.... Laatst gewijzigd door kelt : 18 juli 2020 om 06:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit moet overnieuw...
We moeten de ganse Vlaamse regering,in blok,en dwars door een muur van journalisten heen,de gebouwen zien verlaten....DOOR DE DEUR ....als een uiting van kracht Jan jongen,begin er maar aan... Laatst gewijzigd door kelt : 18 juli 2020 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "Uit het zicht van de journalisten gaan vluchten!"
Was er niet een zekere Johan Van Hecke, uit dezelfde politieke stal, die het haar heeft voorgedaan? Niets nieuws onder de zon , dus. ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/gr927d18m
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 18 juli 2020 om 13:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Het was een schuifraam.
Ik ga ook veel langs een schuifraam naar buiten. En dan?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Crevits en Somers kruipen uit een Belgenlands/Vloms venster? ... Staat ge nog stom misschien van mijn onderschrift hier ??
![]() |
#16 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
op het VRT-journaal toonden ze deze ramen die toch een meter boven de grond zijn, als plek van het "gebeuren" (weliswaar met open luikjes) ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 18 juli 2020 om 15:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel praktischer dan een Velux.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wir schaffen dass. Het enige dat Vlaanderen en België nog lijken te kunnen is ocmw spelen voor de wereld.
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heel veel problemen, waarmee wij nu kampen, zijn toe te wijzen aan minder dan 20 % van onze inwoners. Volgens Pareto zorgen 20% van de oorzaken voor 80% van de gevolgen. Awel, zelfs hier kan dat kloppen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Cvp, (christelijke) na een toren poepster nu ook een raampoepster neem daarbij nog Leterme die ene van een tuincentrum poepte kunt ge alleen maar zeggen dat ze hun geloof volgen, "ga en vermenigvuldigd u" ????
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 18 juli 2020 om 17:14. |
![]() |
![]() |