![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Ranst vraagt om weg te blijven uit Antwerpen: "Een bezoek meer dan waard, maar niet nu"
Volgens de weekgemiddelden testen er elke dag wel 52 mensen positief op Covid-19 in de provincie Antwerpen. Dat is een stijging van maar liefst 171 procent. Het aantal nieuwe besmettingen met het coronavirus stijgt er razendsnel. De provinciale Crisiscel zit daarom vandaag nog samen met gouverneur Cathy Berx om een softe lockdown te bespreken en mogelijk de bubbel te verkleinen. Marc Van Ranst is alvast heel duidelijk in zijn advies: "Antwerpen is een bruisende en fantastische stad, en een bezoek meer dan waard. Maar niet nu. Antwerpen strijdt momenteel tegen een grote Covid-19-uitbraak. Plan graag uw bezoek aan Antwerpen wanneer de uitbraak weer onder controle is", tweet Van Ranst. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...?ocid=msedgdhp Dat ze die man nog niet buiten gegooid hebben in de veiligheidsraad, begrijp ik niet. Ofwel doe je aan politiek of wel ben je raadgever binnen de veiligheidsraad. Zou deze oproep een staartje krijgen? Gaat de provinciegouverneur reageren? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ik heb het daarnet op gva gezien....
Beurk, zo deprimerend. Voel me echt niet meer veilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Wanneer ga ik ooit nog in Azie geraken?) Voel me zo down you can not imagine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Toon eens met Covid statistieken aan dat Van Ranst hier niet als wetenschapper spreekt maar Antwerpen viseert als politicus. Want dat is wat u blijkbaar insinueert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat dat de VS serieus op de heupen begint te werken kan u alle dagen merken. Wie nu nog gelooft dat dit een virus is zoals alle anderen is toch wel heel goedgelovig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Doe ik al veel langer maar dat heeft eerder te maken met mijn angst voor messentrekkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst de Anschluss met Brasschaat.
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 juli 2020 om 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() al zeker 10 jaar niet meer geweest, en zeker is dat het nooit meer op mijn verlanglijstje staat Rijsel (Lille) is een stuk veiliger en mooier en met veel betere winkels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Antwerpen, waar ligt dat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een hypocrisie alweer.
Waarom noemt men niet man en paard? In het leefbare deel van Antwerpen is er niets aan de hand. Alleen moet men een paar wijken vermijden! Het is zelfs zo dat men best ALTIJD uit die omgeving moet blijven, ook als er geen COVID 19 zou bestaan, maar verstandige lui wisten dat al zeer lang.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 25 juli 2020 om 18:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga graag naar Antwerpen, en kom er ook regelmatig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon er al heel mijn leven. Ik moet nogal een gelukzak zijn.
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Trouwens wat zou je als bezoeker gaan zoeken in Borgerocco en Deurne-Noord?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 25 juli 2020 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |