![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan me nog redelijk bezig houden maar op het werk is het ook heel de dag mondmaskers en zever, m'n vrouw wordt nog meer depri dan ze is, en m'n dochter zit vol corona stress waarbij ze steeds minder mensen ziet. Quasi alle hobbies hebben ze al afgenomen, niets anders dan corona gezever in het nieuws en we moeten het land uitvluchten naar Nederland om wat tot rust te komen.
WTF gasten, hebben die virus mannen zelf wel een gezin of leven die er gewoon op los en is het enkel voor de plebs? Om toch maar een link te plaatsen, tips tegen corona depressie. https://www.tegek.be/media/laat-coro...besmetten.html |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Waarom niet effe naar de provence wat feestjes vieren op een jacht?
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Het "gevaarlijkste virus aller tijden" maakt de meeste slachtoffers via oogcontact.
Word wakker.
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 27 juli 2020 om 23:35. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb zelf het geluk dat ik graag veel leer en lees, dus dat kan altijd wel. Maar het is triestig en ergens vrees ik dat het ook langer kan duren dan we nu denken (en niet enkel door corona maar door een halvering van de welvaart en daaruit voortvloeiende onrust als we niet oppassen). Sterkte in elk geval.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Banneling
|
Voordeel lockdown: spaarrekening tikt stevig aan.
We kunnen niks uitgeven.... |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'... We worden hier zot thuis ...'
Worden ?
|
|
|
#11 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Minister-President
|
Zo weinig mogelijk van aantrekken, alles mag behalve je laten pakken door de politie. Sla 's nachts ergens een verkeersbord in elkaar ofzo, dat lucht op. En sluit aan bij viruswaanzin.be op facebook, de snelste groeiende organisatie in België.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geniet van 't leven, 't is 't enige dat ge hebt.
Relativeer het taalbelang onder 't kerktorentje.
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nodig een eenzame uit.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vreemd, ik heb nog nooit zoveel geinvesteerd als nu. Geen reizen, geen festivals, geen optredens, verminderd horecabezoek in 2020-2021 --> Zwembad in den hof. Waarom iemand in deze tijden het geld op zijn spaakrekening laat groeien is mij een raadsel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben ook m'n huis in orde aan het zetten, uitgestelde werkjes enzo.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Europees Commissaris
|
Wat zijn vele mensen toch labiele watjes ... het is niet te geloven. Wat zou er van deze generatie komen moesten ze een oorlog meemaken?
|
|
|
#18 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
p.s. Ik zat er eigenlijk al een tijdje op te wachten tot er iemand het zou schrijven: "We worden hier zot thuis ..." Je merkt het de laatste tijd goed datde meeste mensen onder hoogspanning staan tot ontplofbaar zijn in sommige gevallen. Ik vind dat best een vrij gevaarlijke situatie, mensen die zichzelf niet meer in de hand hebben, in Covid-19 tijden. Het is natuurlijk niet echt de gezelligste situatie ook niet maar wij moeten ze het hoofd weten te bieden anders zal het van kwaad naar nog véél erger aan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2020 om 08:06. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
. |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat niet want deze generatie heeft in de meeste gevallen véél geblaat bij maar ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|