![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat werd tijd! Moest dat zolang duren? Kon het pas nadat leger, politie én de politiek zich op een alles behalve sereen opstelden, en ze Conings niet te pakken kregen? Het is bijzonder twijfelachtig dat Conings nog gelooft in een serene aanpak na de dagenlange klopjacht die op hem werd gehouden. Die man zal dit meer dan waarschijnlijk als een val zien. Wat perfect te begrijpen is. Ze geven verdorie zélf toe dat ze niet te vertrouwen zijn door hem naar iemand te sturen die hij wél kan vertrouwen! Ze wéten dus dat alle vertrouwen foetsie is na de intensiteit waarmee er op hem gejaagd werd. Dit is volgens mij een verloren zaak. Ze hadden die man veel eerder de aandacht moeten geven die hem té lang niet werd gegund. Met te lang bedoel ik lang voor Conings aan zijn actie begon.
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 23 mei 2021 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 23 mei 2021 om 22:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet zitten z'n naasten mee in het 'complot'.
Abdeslam vonden ze eerst ook niet, die zat gewoon ondergedoken in Mollehbeek. Laatst gewijzigd door bembem : 23 mei 2021 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U snapt best goed wat ik hiermee wil zeggen....
![]() ![]() Zelfs prepaid kaarten worden op identiteit verkocht.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 24 mei 2021 om 00:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Eerst verklaren dat er een license to kill is; om wat later te vragen of de man zich aub wil overgeven ...
Onkunde troef.
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Hoogmoed komt voor de val". Ze gingen hem eens pakken, tarara er zijn ook nog "mannen" op de wereld. De militairen bij die zoekactie hadden reeds vlug geopperd dat hij daar niet zat.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 24 mei 2021 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Ik blijf wel van mening dat hij best zelf contact opneemt met iemand (een naaste/iemand anders ...) of zichzelf aangeeft. Zelf aangeven zou daar een gevaar schuilen ondanks men van de bewering uitgaat dat er totaal géén 'license to kill' is voor diegenen die naar hem op zoek gegaan zijn? Ik heb er géén idee van hoe die zaak gaat aflopen maar een goed oog heb ik er niet in.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2021 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
TERECHT.
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() "Beste Jurgen, wil je alsjeblieft laten weten of je nog leeft.. we zijn het zoeken wat moe.."
|
![]() |
![]() |