![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En weer een heel klein artikeltje in de krant zodat het niet te veel in de aandacht valt. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De achterlijkheid haalt nog maar eens een slag binnen.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen toegelaten voor vrouwen en hoofddoeken. Dat is toch een serieuze discriminatie ?
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat dat een man met een vergiet op zijn hoofd niet binnen mag ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan is het zo, dat het dragen van een hoofddoek daar een gevolg van is; net zoals ik mjn muts van F.C. Barcelona mag aanhouden. En in die context vind ik dat een vooruitgang. Is het nu zo, dat ik mijn muts van F.C. Barcelona moet afzetten; maar een hoofddoek mag wel gedragen worden; dan is dat een verwerpelijke aanpassing van een bestaande wet. 'Hoofddoeken toegestaan', klinkt dan ook heel anders dan 'Mutsen van F.C. Barcelona toegestaan'.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen met een muts van F.C. Barcelona zijn nu niet bepaald het doelpubliek van Unia.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Unia haters mogen hun kak intrekken. Dit is de wijziging:
https://www.tribunaux-rechtbanken.be...s-van-30_2.pdf Art. 23. In artikel 759 van hetzelfde Wetboek worden de woorden “met ongedekten hoofde,” opgeheven. Boeren mogen vanaf nu hun klak aanhouden. ![]() Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 december 2021 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat is hoe tegenwoordig berichtgeving werkt natuurlijk. Kijk maar naar de naamgeving voor bepaalde draden ...
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of als ik pet of hoed draag met "krijg toch allemaal de klere" ?? Of een hoed of pet met Fuck The Law , Fuck The Police ?? Om medische reden kan ik een hoofddeksel best begrijpen , maar anders , uit respekt / beleefdheid zet men die best af !! In de klas mochten wij geen hoofddeksel dragen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 december 2021 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rappers gaan hun hoodie mogen ophouden. Ik hoor Eberhardt al een vreugderap doen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En ergens lijkt me dat evident. Met je hoed naast je op de bank kan je nog steeds mensen aaspreken (en van antwoord dienen) met de grofste woorden denkbaar; terwijl met diezelfde hoed op je hoofd, je evenwel heel beleefd kan blijven. Beleefdheid/respect ... hangt niet af van wat je al dan niet op je hoofd hebt.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wanneer ik mijn muts van F.C. Barcelona draag, voel ik me ook beter dan die clown met zijn mutske van Real Madrid.
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op of af , en wat voor hoofddeksel , met of zonder opschrift !! Ik vraag men hoe men zou reageren , als je dit zou doen in moslimlanden ?? Citaat:
Als er Fuck You op uw hoofddeksel zou staan ?? Of je steekt je middelvinger op ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 10 december 2021 om 22:41. |
||
![]() |
![]() |