![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie stemmen jullie? | |||
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
18 | 24,32% |
VB |
![]() ![]() ![]() |
22 | 29,73% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,11% |
Vooruit |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,05% |
Groen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,70% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,76% |
BUB |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,35% |
Prins Laurent |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,41% |
Blanco / niet |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,86% |
Overige |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,70% |
Aantal stemmers: 74. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ben benieuwd, en ook vermelden waarom als het kan
ik op NV-A maar met véél minder overtuiging dan de vorige keer Laatst gewijzigd door edwinp : 6 oktober 2021 om 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anoniem…really?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stemmen is jezelf medeplichtig maken.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VB, meerdere redenen.
Een proteststem, tegen de massamigratie, tegen de islamisering, een anti-Vivaldistem. Ik vrees ook dat Dewever gauw het confederalisme nog eens voor 5 jaar in de koelkast steekt, als dat in de weg zit van deelnemen aan de macht.
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Moest het kunnen, MR.
Maar bij gebrek aan een liberale partij in Vlaanderen op het VB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okay, thx. Ik weet genoeg.
Amateurisme... ![]() Ik zal wel stemmen als er binnenkort nog eens een goed gemaakte enquete komt. (*) (*) zelfs prins Laurent ontbreekt... ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 6 oktober 2021 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik sommige commentaar in bepaalde kranten lees, of de opmerking hier is de N-VA een "liberale" partij. (Hey rode willem ridder waar ben je ? de boel staat hier in de fik) Het VB pleit voor minimum pensioen van 1500 Euro en zit op de liijn van de PVDA (communisten)......en we zijn er toch hopelijk over eens dat de communisten geen liberalen zijn ? ! ( pas op is een strikvraag hé ![]() Je hebt communisten in N-Korea , in Cuba en in China....zoek de verschillen ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 6 oktober 2021 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Vlaams Belang, tenzij er misschien nog een rechtser alternatief komt, wie weet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Sorry maar dan moet "topicstartter" hier ook zo geen topic opstartten.
Ja verkiezingen zijn anoniem, maar dit forum zijn mensen die er wat tijd in steken betreffende hun politieke keuze en SOMS dat argumenteren. Als je zo een poll opstart en argumentatie vraagt , dan verwacht ik dat je een woordje uitleg kan geven/ en dus niet anoniem stemmen, kan enkel de "discussie" en "voorschrijdend inzicht " verbeteren. ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet gaan stemmen is zondermeer akkoord gaan met de uitslag !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is als die gascentrales die pas op het programma verschijnen ... na de verkiezingen. Of als onderworpen worden aan een nieuw surveillance systeem omdat er plots een virus opduikt waarvan de politieke correctheid de oorzaak weigert te achterhalen. Oh wat kan ik een lange lijst neerdrummen, maar ik spaar u.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok Dan , niet gaan stemmen is:
zondermeer akkoord gaan met de regering die men gaat vormen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou voor de sossen zijn, hoewel ik enkele leden met argusogen aankijk; is dat in kern geen slechte partij.
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondanks dat ik niet bij dat derde kiezers hoor dat naar een sterke leider snakt heb ik momenteel totaal geen zin meer om nog te gaan stemmen. Ik zie niet in op welke partij ik nog zou stemmen. Als ik gewoon nog maar de twee of drie belangrijkste beleidspunten voor mezelf neem dan zitten die bij geen enkele partij samen.
![]()
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Je baseert je stem niet op programma's, dat zijn gewoon leugens. Je baseert je stem op wat partijen in het verleden gedaan hebben, inclusief de compromissen die ze gemaakt hebben.
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |