![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachaert kan overal gelukkig zijn zegt hij. Ook aan de andere kant van de wereld tot zelfs in de Australische outback
![]() Dat wil ik best geloven vooral met zijn inkomen en eventueel pensioen. Daar kan je inderdaad overal mee gelukkig zijn tot zelfs in Monaco Doet me een beetje denken aan Mieke Vogels die vindt ook dat ze met weinig tevreden is ![]() https://www.demorgen.be/politiek/egb...aakt~b695d4e5/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als een voorzitter die de premier levert dergelijke oproep doet in de media Dat weten we wel hoe de sfeer is binnen de vivaldi muren Als lachaert buiten die muren overal kan gelukkig zijn. Dat is eerlijk
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wie genoeg geld heeft kan zich zulke uitspraak veroorloven. Kijk en hij is zelfs tevreden met een dagelijks kommetje rijst ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben twintig jaar geleden als jonge gast vier maanden door Nieuw-Zeeland en de outback van Australië gefietst. Tijdens die trip - met mijn fiets, mijn tentje en op het eind van de dag mijn kommetje rijst of pasta - was ik de gelukkigste mens op aarde. Ik had niets of niemand nodig. Wat een kapoen toch onze Egbert. Alleen op trip gaan met zijn zakken gevuld met het geld van mama en papa. Eerlijk gezegd geen greintje schaamte ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 december 2021 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() 't Is de Morgen. Gewoon javascript uitschakelen et voila.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het hier burgeroorlog wordt door de opengrenzenpolitiek of de economie helemaal crasht door de belastingdruk of door het energiebeleid van zijn partij kan meneer gewoon naar de andere kant van de wereld ... spijtig dat dat achter een betaalmuur zit waar enkel gelijkgezinde rijke mensen dat kunnen lezen. De gewone werkmens kan zich namelijk niet zomaar aan de andere kant van de wereld vestigen.
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien eerder wereldvreemd.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 31 december 2021 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zeggen tegen de mensen hoe het moet. Die hebben commentaar over diegenen die op straat leven, of algemeen in armoede leven.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gemakkelijk, maar daarom doe ik het nog niet.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou u niet eens begrijpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 31 december 2021 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij nu eens met bewijzen afkwam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ochaaaarme...Krijgt Egbertje kritiek van een belgicist?