![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al is de QR voor de vorm even van de baan (stilte voor de storm), de Europese ministers van volksgezondheid zullen in mei 'namens hun burgers' een verlenging van de EU- verordening ondertekenen MET uitbreiding.
Per juni 2022 moet dan de verplichting van het reizen met een QR code zijn ingevoerd. Dit gebeurt dus nogmaals door onze 'stilzwijgende goedkeuring' als Europese burgers. Je kunt je stem laten horen op de website van de EU. In Italië is dat inmiddels 15.000x gedaan. In de Benelux is dat nog maar zwakjes. De Europese verordening is 35 pagina’s lang. Je kunt ze hier downloaden en lezen. https://ec.europa.eu/info/law/better...h08lftxZmhcyFk Je dient een EU- account aan te maken om feedback te kunnen geven. Dat feedback geven kan tot 8 april. Er wordt natuurlijk op gerekend dat mensen daar de moeite niet voor doen en plots zit je dan in een keurslijf. ‘Je had het recht protest aan te tekenen’ zullen ze dan zeggen. Door niets te zeggen geef je stilzwijgend je goedkeuring. Zie je hoe ze dat omdraaien? Dat heet democratie. Je denkt dat je van die QR- code af bent en ze wordt straks via de achterdeur en INCLUSIEF verplichte ‘.....inatie’ door de EU ingevoerd wanneer de EU ministers dat in mei ‘in onze naam’ tekenen. Zo hebben wij ook 'stilzwijgend' ingestemd met agenda 2030 toen onze ministers die tekenden. Het kost moeite om te lezen en te reageren maar niets doen is instemmen...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 19 februari 2022 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Is er niet zoiets als vrij vervoer van personen en goederen van de EU-inwoners binnen de EU?
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gechipt zoals een hond.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is het verschil met een identiteitskaart waar ze ook zaken aan kunnen koppelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() It takes a few minutes ... but dropped this one ...
Ik ben compleet tegen de verlenging van een EU digitaal covid certificaat Ik ben compleet tegen de invoering van enig ander digitaal certificaat, zij het Europees, nationaal of wereldwijd Ik ben compleet tegen een vernieuwde versie van een digitaal certificaat Dit certificaat heeft niet bijgedragen tot de veiligheid van de bevolking, integendeel Dit certificaat heeft maar één doel, de beperking van de vrijheiud van de burger Iedere motie of wet die de persoonlijke integriteit van een burger schaadt mag niet worden aangenomen Verplichte vaccinatie of uitsluiting van sociaal verkeer zijn uitgesloten in een vrije wereld
![]() |
#6 |
|
![]() Je gaat niet mogen reizen zonder QR code én zonder vaccinatie ... da's een drastisch verschil met een identiteitskaart op zak hebben.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor 3de landen buiten de EU die iets willen dat ze kunnen uitlezen, ik vermoed dat dit de hoofdreden is. Uiteindelijk is het een privacy vraagstuk, nu is je vaccinatiestatus voor iedereen controleerbaar wat een grove schending is. Dus ofwel passen ze de privacy wet aan ofwel stopt het ergens. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 19 februari 2022 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat de laatste twee jaren de EU landen solo spelen als het om corona maatregelen gaat. Dit is al triestig genoeg. 35 pagina's. Ik doe geen moeite. Dat de EU eerst zoekt naar meer coherente en consistente afspraken in plaats van naar een papieren formaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- En hoe meer gegevens aan dezelfde app gekoppeld zijn, hoe meer mensen een reden hebben om die app te lezen - mogelijk inclusief een hoop dingen waar ze eigenlijk geen zaken mee hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Binnenkort verleden tijd wanneer de burgers niet protesteren...
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na het middagmaal ga ik er aan beginnen.
Een positieve stem mag ook gehoord worden: ik ben pro de vaccinatieverplichting voor een vreemdeling om Vlaanderen binnen te komen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Feedback (103438) het loopt beetje bij beetje op ... maar zouden intussen miljoenen moeten zijn ...
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar er zal toch iemand de Vlaamse bevolking moeten vervangen als die gedecimeerd zal zijn door de gevolgen van de gifspuit?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |