![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
De draad-titel zegt alles.
https://www.youtube.com/watch?v=dPb4DPsydPo De geïnterviewde kwam ik al veel eerder tegen. Wat de man te vertellen heeft moet blijkbaar met alle geweld onwereldkundig blijven. Als ik geloof dat de russen inderdaad oorlogsmisdaden pleegden in Boetsja, waarom zou ik dan niet mogen horen wat de beste man te vertellen heeft? Immers, ik zou het zelf gemakkelijk kunnen afdoen als leugens en des-informatie. Of ben ik niet in staat dat onderscheid te maken? Zouden de russen zich nog iets aantrekken van wat "het westen" over hen denkt, en daarom zich ook geenszins nog inhouden, en dus inderdaad schandalige oorlogsmisdaden plegen? Of staat de beste man gewoon op de payroll van de russen? Of zijn onze "leiders" smeerlappen die louter en alleen een propaganda-oorlog aan het vechten zijn, omdat ze niet meer weten hoe ze een "echte" oorlog moeten uitvechten? dixit ERW; boemboem tegen blabla....
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Samenvatting filmpje?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Samenvatting, beoordeling of mening?
Kijk er gewoon naar. Straks of morgen of wanneer dan ook. Denk er van wat je wil. Ik denk er ook van wat ik wil.
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Frans lukt niet, jammer
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Meen je dat of is 't maar om te lachen.
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil gewoon weten wat die persoon denkt dat er gebeurde in Boetsja. Met name: 1) Denkt hij dat het door Oekraïe in scène is gezet? 2) Uit wat leidt hij dat af? |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De gebruikelijke oorlogstoestanden. Beide partijen gaan aar alle waarschijnlijkheid in de fout en qua menselijkheid ontlopen ze mekaar niet veel. Algemeen wordt vastgesteld dat de 'meest ongeregelde' partij, de meeste wandaden begaat. Ik zou als Rus niet graag krijgsgevangene worden in Oekraïense handen noch als Oekraïner in Russische handen belanden. Waar aan elke kant duizenden mensen sterven, zijn alle truken toegelaten.
|
|
|
#8 | |
|
|
Citaat:
Ik wil gewoon aantonen dat er inderdaad mensen zijn die menen te moeten zeggen dat het main-stream narratief over Boetsja onzin is, en dat inderdaad veel tot alles in scène werd gezet. Het verhaal dat ze hem voor dat verhaal hebben willen afmaken, daar is nog geen 2de of 3de bron voor. Hij is wel slimmer dan de Jurgen precies Uiteraard betekent dat dat zij die het main-stream narratief "geloven" (wie was er dan wél om alles met eigen ogen te zien?) op hun achterste poten zullen staan, en op de man zijn karakter zullen schieten (ze kunnen immers geen "onweerlegbaar tegenbewijs" presenteren) en zij die van mening zijn dat de russen "gelijk" hebben zullen deze getuigenis als in steen gebeiteld zien (ook al stonden zij er zélf ook niet naast)
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 oktober 2022 om 16:23. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Drie zeveraars samen lullen zonder enige betrouwbaarheid, die fantaseren en het gruwelijke ontkennen. Op een YouTube filmpje waar de eerste beste obscene zeveraars hun stront schijten.
Het is nogal evident dat die beelden er bij de mensen die deze gezien hebben er serieus ingehakt is. Dan gaan smeerlappen daar nog een schep bijdoen door deze gruwel te ontkennen en de slachtoffers af te schilderen als de daders om te walgen en te kotsen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
https://www.stopfake.org/fr/comment-...ses-a-boutcha/
Het relaas van deze Fransman is in contradictie met de tijdstippen dat hij beweert in Oekraine beweert geweest te zijn en hij is pas de eerste keer naar Oekraine geweest half april terwijl de feiten gebeurt zijn voor 1 april. Bovendien waren zijn trips naar Oekraiene nooit langer dan 72 uur en vooral gelokaliseerd in Livl van waar het 600 km naar Butcha is midden in een oorlog met talloze checkpoints onderweg. Laatst gewijzigd door Gipsy : 26 oktober 2022 om 18:07. |
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vraag om kort samen te vatten wat hij nu eigenlijk beweert dat er is gebeurd. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Hoe zat dat ook weer met Katyn? De Nazi-Duitsers hadden het toen bij het rechte eind. Slechts na de val van de USSR, bekende men aldaar det de Poolse officieren en intelligentsia vermoord werden door de USSR-communisten.
|
|
|
|
#13 | |
|
|
Citaat:
Ik zou niet lang twijfelen, vermoed ik.
|
|
|
|
#14 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom? -> lees effe meeHIER omtrent de relatie Engels / Frans, in absolute contradictie met je betoog. Ik verdenk opvoedkundige indoctrinatie van jonge kleine Hoofdstraat, toendertijd. Of simpelweg jeugdige scholierenluiheid die als gemakkelijk excuus werd aanvaard binnen het opgroeien in een Vlomse anti Franse taalgemeenschap? (ik had dat bvb. met Latijn en moderne wiskunde, zulke scholierenluiheid.) Anderzijds, als het je niet zuur opbrak voor je carrière en welzijn heeft het uiteindelijk geen belang. Carpe Vitam. DISCLAIMER: Ik denk maar luidop hè. Geen wetenschappelijke onderbouwing van mijne kant hier.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 27 oktober 2022 om 09:16. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zo'n ontkenner vinden is trouwens geen kunst. Men kan zelfs ook vandaag nog altijd lieden vinden die met overtuiging de holocaust als bedrog willen uitleggen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Om de Witte te imiteren: "Weeral een reden voor mijn onafhankelijk onderschrift".
|
|