![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Knokke krijgt Bouchez en zijn vriendin, zittende in een peperdure auto, het aan de stok met een aantal op straat lopende Vlamingen. Ze zijn boos over het weggedrag (patsergedrag?) van Georges-Louis Bouchez. Hij wordt daarna geduwd door een grote Vlaamse meneer.
Dan gilt Lucie Demaret het fameuze "Sales Flamands". Sinds 1831, en nog steeds een hit. De emoties lopen op. En dan komt het diepste in je boven... Vanuit Knokke: Vriendin van Georges-Louis Bouchez , Lucie Demaret doet de "sales flamands!" https://www.hln.be/binnenland/kijk-b...kalm~a266c94e/ ![]() Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2023 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veronderstel dat er daar genoeg en zeer degelijke camera's hangen, mocht men het nodig vinden om dit spel uit te vlooien.
Want ik twijfel wel wie de ergste reputatie heeft: sommige fietsers of Bouchez in het verkeer. Schoon wijveke wel. Als ze Nederlands wil leren, ze mag bij mij komen. Ik geef gratis les.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve de Vlaamse onafhankelijkheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De 'jongeren' die het filmden lol. Ik heb geen idee hoe en wat ertoe leidde dat Bouchez een douw kreeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En de Vlaming is blijkbaar begonnen…Duw en ‘Vuile Walen’ geroepen Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 juni 2023 om 13:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En die 'jongeren' zijn zeer irritante riffijnen. Sorry. Het soort migrant dat we liever kwijt dan rijk zijn. Ze worden 'jongeren' genoemd omdat ze als 'mentaal gehandicapten' verschoond dienen te worden volgens de goegemeente. Bah. Het blijft natuurlijk verschrikkelijk associaal gedrag.
Laatst gewijzigd door Weyland : 25 juni 2023 om 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 25 juni 2023 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat is er "irritant" aan deze mensen? Is Knokke alleen voor Franstalige witte mensen? Citaat:
Ik hoor daar alvast niet bij namelijk. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 juni 2023 om 13:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitgelokt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Olala!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
#mon dieu kom dat tegen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeft in ieder geval geen zin naar daar te gaan. #Bende Vlaamse boeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() Ik heb dat 'wagen aantikken' ook al een aantal keer gedaan telkens ik ei-zo-na van het fietspad werd gereden of de baan op moest omdat er ene stilstond op 't fietspad.. zonder schade te maken natuurlijk.. in ieder geval: zo ne slag tegen 't koetswerk is wel verschieten voor de inzittenden.. en net zoals in deze situatie wist er telkens ene uit te stappen om dan wat verongelijkt te lopen doen.. in plaats van zich gewoon te excuseren omdat 'm geen rekening hield met de fietser in kwestie. Soit, 't zou mij niet verbazen moest zoiets ook in dit geval de reden zijn van de bonk.
Maar ook al kennen we de aanleiding niet of is die vaag: voor sommigen is het verdikt al gevallen: de Vlaming is begonnen. Vlamingen zijn boeren. Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 25 juni 2023 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs al was de aanleiding dat ze het fietspad/fietser(s) versperden, dan nog is die "duw" er te veel aan. En dat "vuile Walen" roepen eveneens.
Dus die dikzak = Vlaamse boer. #Désolée mais c'est ainsi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Die fietsers gaan boos zijn om een reden hé. Meestal is dat doordat ze rakelings gepasseerd worden door een automobilist of ze in het algemeen door een manoeuvre waardoor ze in gevaar zijn gebracht. Dat zie je meestal bij van die autofundamentalisten die alle verplaatsingen met de auto doen en zelf nooit met de fiets rijden en zich dan van geen kwaad bewust zijn wanneer ze aan 100 km/h fietsers op 20 cm passeren. In ieder geval lijkt Bouchez wel zo'n figuur te zijn die nooit met de fiets rijdt.
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat weten we niet hé, voor hetzelfde geld reed die fietser verkeerd. (Zou me niet verbazen want ze rijden n'importe comment.)
Dus bon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie niet ziet wat daar irritant aan is is gewoon zich van den domme aan het houden. En denk nu niet dat ik niet heb verstaan dat ze die vrouw 'slet' noemden. Laatst gewijzigd door Weyland : 25 juni 2023 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |