![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard zie je daar alleen Mercedessen en Range Rovers want wie betaalt die decadente zever weeral.....natuurlijk de belastingbetaler want ik ben er al meer dan van overtuigd dat dat allemaal bedrijfswagens zijn waarvan de 'onkosten ' mogen worden ingebracht.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20241119_96216267 Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 november 2024 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() 't Ruikt hier weer een beetje naar afgunst...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een beetje verderop zit er ook zo eentje. Doe daar je auto binnen en je krijgt hem terug alsof hij recht uit de fabriek komt. Je bent hem dan ook wel een paar dagen kwijt. Wat het daar kost weet ik niet maar als ik de tijd alleen al tel (pakweg minstens €50 per uur) en daar de producten nog bij moet rekenen ga je ook al snel in dezelfde prijscategorie zitten denk ik. Soit; bij zo'n bedrijven dekt de naam 'carwash' al lang de lading niet meer. Ik ga er mijn geld niet aan spenderen maar als anderen dat wel willen... Ieder zijn ding.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 20 november 2024 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier in de buurt is er ook zo'n bedrijf : wassen + steamcleaning interieur + simoniseren : 200€, is één vd vele opties.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die klanten dat morgen privaat moeten betalen en niet mogen inbrengen zullen ze zel snel naar een gewone carwash gaan. Nu niks mis mee ze doen niks illegaals. Mijn 911 is bijna 40 jaar oud en nog mooier als nieuw. Ik heb die altijd zelf gepoetst. Maar pas op....uw auto op straat kuisen mag niet meer ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 november 2024 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die kuisen in t echt misschien 20 auto's op nen dag waar ze er 100 factureren, Vadertje staat laat dat toe, want ze vangen de BTW daarop en achteraf wat belastingen. Die gasten die miljoenen met coke verdienen, kopen uiteindelijk een massa pitta's , carwashbeurten en knipbeurten bij "kappers" waar nooit iemand zit. (weet ge hoeveel pitta's ge moet verkopen om met 5 man personeel in zo een kot te staan en met ne Mercedes AMG te kunnen rijden.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wat je hier opsomt ben je snel meer dan een halve dag bezig. 200€ lijkt me dan nog een redelijke prijszetting.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de kapper hoorde ik prijs maken voor een jong vrouw, kleuring en weet ik wat nog allemaal: 300 euro. Ik betaalde 30 euro. Ze zag er natuurlijk wel stukken beter uit dan ik.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik morgen mijn auto bij een "detailing" bedrijf binnensteek en die voor €5000 als nieuw terug krijg, is dat zeer goed gedaan van die jongens en is dat eerlijk verdiend.
Vooral het interieur heeft ferm afgezien. Een paar verbouwingen mee gedaan, een paar keer een ligfiets maat groot erin, een hele hoop robot wars events, enzoverder. Eneuh, ik krijg elke maand, bovenop mijn fietsvergoeding, €15 carwash vergoeding, da's toch vrolijk €180 proper in't handje.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die speciale waxen/coatings kunnen erg duur zijn. En bij een handwas betaal je uiteraard het uurloon.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wat entertainment mag het iets meer kosten
https://www.flickr.com/photos/gridview/8087119190 En wij van Oilsjt zijn daar goed in… https://www.nieuwsblad.be/cnt/gu11uvep5
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |