![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Steve stunt van 't eigenbelang.
Niemand minder dan Steve Herman heeft zichzelf gepromoveerd tot steve Stunt van het eigenbelang. Let maar op zijn ondertiteling: En als een ware "gratis held" gaat hij deur aan deur gadgets uitdelen. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een smoel op ijzeren poutrellen op scheef te plooien...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() je zou voor minder geflieperdiefloept raken.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een politieker die deur aan deur alarmen gaat uitdelen!!
Ik hoop dat iemand anders ondertussen zijn kot aan leegplunderen was. Hij verdient niet beter. Dit is stemmingmakerij die grenst aan het onwelvoeglijke. Wanneer staat hier ne VB-er aan de deur met een gratis geweer?
#6 |
Schepen
|
![]() How low can you go....???
heeft de persoon die het alarm in ontvangst neemt trouwens rond z'n nek hangen wat ik denk dat het is??? |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Allemaal vriendjespolitiek!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Als er één inwoner van Gijzegem is die zo'n alarm niet nodig is lijkt het me die man wel te zijn...
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Schepen
|
![]() Letterlijk staat er in zijn "ondertiteling" die u zo mooi over het scherm laat passeren "Deze Steve stunt beter..." Hij zegt dus nergens dat hij "Steve Stunt" is of iets dergelijks, stunt is hier van het werkwoord afkomstig. En dan nog, als die mens zich voor een ludieke actie zo wil noemen, laat hem dan... de echte Steve Stunt zal deze artiestennaam toch wel niet hebben laten registreren of wel?
![]() Ik dacht eigenlijk dat politiekers geen gratis dingen meer mochten uitdelen aan de mensen op de straat. Verbeter mij als het niet zo is, maar ik herinner mij nog de wagencollonnes vol gemeentepolitiekers die pennen en allerhande prullaria uitdeelden bij de gemeenteraadsverkiezingen. Ik dacht dat dit nu niet meer kon. Moest dat zijn, dan heb je inderdaad reden om zijn "actie" te veroordelen, anders laat hem toch gewoon doen. |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Buiten de sperperiode is zoiets wel toegelaten denk ik maar het is er toch wel een heel stuk over.
Ik ken de inbraakcijfers van de gemeente Gijzegem niet maar ik heb een zwaar vermoeden dat ze niet van die aard zijn om een dergelijke actie te rechtvaardigen. Z'n actie is er puur op gericht om de ongerustheid bij bepaalde inwoners te versterken en om te zetten in stemmen in z'n voordeel. |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Gijzegem kampt al langer met een vreemdelingenprobleem.
Het is goed dat het Vlaams Belang het lot van Gijzegem nauw ter hart neemt. Het stadsbestuur heeft de strijd tegen criminaliteit immers al lang opgegeven. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Laat ze doen, het VB kan toch niets goed doen voor hen. Het is zielig dat sommige mensen niet kunne toegeven. Ze maken zich alleen maar belachelijk.
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Humor eerste graad! amai. De desinformatiepraktijken van politiek correct op zijn best. En dat moeten dan "betere" mensen voorstellen. Dat zijn dan mensen die het recht hebben om 1.000.000 mensen door het slijk te halen. Lach maar, ik zal lachen volgende verkiezingen tijdens de gebruikelijke paniektopics hier op het forum.
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
uw manier van reageren zegt veel meer over u, dan wat skills desinformatie over hem zegt.
![]() |
#18 |
Parlementslid
|
![]() Zo wanneer heb ik ooit ander mans woorden vervormd????
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Noem me wat ge wilt, ge zou beter enkel lezen. |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ge kunt ze anders wel goed stigmatiseren tot Politiek Correcte en dergelijke. ![]() |
|
![]() |