![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Jobs zijn de beste manier voor stabiliteit en groei op alle vlakken.
Maar... [size=1]België blijft concurrentiekracht verliezen[/size] [size=1](belga) - Voor het derde jaar op rij verliest België aan concurrentiekracht ten opzichte van de andere Europese lidstaten. Dit ondermijnt ons vermogen om in de toekomst welvaart te creëren, zo waarschuwt het Verbond van Belgische Ondernemingen (VBO). De vereniging vraagt meer daadkracht van de federale en regionale regeringen.[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de kostprijs aan een bedrijf of de werkgever blijft nog altijd veel te hoog... voor wanneer de echte lastenverlaging ?!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ik dacht dat er iemand 200 000 nieuwe banen had belooft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() de werkloosheidscijfers zijn een goede reden om niet voor de huidige regeringspartijen te stemmen. De VLD had 200.000 extra banen beloofd maar dit blijkt weeral een goednieuwsshow te zijn.
Geef eerst werk voor eigen volk eerst en dan aan de rest. Ik zie enkel het Vlaams Belang dat doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 15 maart 2005 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 16 maart 2005 om 07:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zelf had ik vroeger een in het zwart werkende kuisvrouw. Nu betaal ik haar meer, en ze kost me nochtans evenveel (zo hadden we dat uitgerekend). Zelf betaalt ze nu meer belastingen, toch houdt ze meer over. Meer geld dat ze uiteraard in onze economie steekt. Maar ze is nu wel oficieel aan het werk en heeft tenminste een statuut. Wat dan weer pensioentechnish voor haar een bonus is. Ik ben geen economist, maar ik voel met mijn ellebogen aan dat op het einde van de rekening, Belgie, de betrokken werknemers en werkgevers hier winst maken. Iemand die daar iets zinnigs over kan zeggen? Bedriegt mijn gevoel me of heb ik een verdedigbaar punt?
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Blijkbaar willen ze die Poolse zwartwerkers zo snel mogelijk regulariseren. Lap,daar hebben we het al,Polen is nog maar van vorig jaar bij de Europese Unie en nu krijgen we dit al..............Nog een paar jaar en we zijn geen Vlaming meer onder de Vlamingen.Foei foei....................
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Dus als iemand één kent, regio Antwerpen, laat maar weten...
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge weet wel, zoals ze tegen werklozen zeggen. maarja, ge zijt wellicht te gierig om een fatsoenlijk loon te betalen aan eigen volk, en daarom neemt ge een poolse. goed rechts bezig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ja hoor, schrobben en vegen, d�*t wordt de economische motor van ons land. daar zit toekomst in. onnozel manneke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Terug to the point. Economie is niet schrobben en vegen, economie is betalen en uitbetaald krijgen. Geld in roulatie brengen. Daar gaat het om.
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan heeft roemenië nogal een bloeiende economie. 150 euro per maand is immers ook uitbetalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Dom iets, maar meer dan 50% belasting op lonen, ik vind het veel..
![]() |