Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Problemen met vreemdelingen moeten opgelost worden door :
Er zijn geen problemen met niet Europese vreemdelingen 2 7,14%
Iedereen zou recht mogen hebben om zich in Belgie te vestigen 5 17,86%
Sommige moeten uitgewezen worden, maar de meerderheid mag blijven 10 35,71%
Massale deportaties van alle mensen van niet Europese afkomst uit Europa 9 32,14%
Nieuw holocaust zou alles oplossen, geen mens = geen probleem 2 7,14%
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juni 2005, 20:50   #1
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard Het vreemdelingen probleem kan opgelost worden door :

Gelieve te argumenteren.

Persoonlijk vind ik dat er een waterdichte immigratiestop nodig is voor niet europese vreemdelingen.
Enkel hoogopgeleide vreemdelingen die nodig zijn voor economie zouden in beperkte aantalen naar hier mogen komen.
Recht op asiel moet afgeschaft worden, liefst zo snel mogelijk.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 20:55   #2
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Ochot, wat krijgen we nu. Een extreem-rechtse allochtoon die ook nog eens kampt met kapitalistische ziektes... : /

Het zit de mensheid ook nooit mee natuurlijk.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 20:58   #3
Shizie
Banneling

Standaard

Tja jong iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Shizie on 27-06-2005 at 22:12
Reason:
--------------------------------

Tja jong iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Tja jong iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik heb kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Shizie : 27 juni 2005 om 21:12.
Oud 27 juni 2005, 21:08   #4
Musketo
Banneling

Standaard

Ik vind dat maar erg laag bij de gronds. Zo van: 'Ik ben binnengeraakt, laat nu de anderen maar stikken in hun miserie.'

Je bent trouwens extreem-rechts.
Oud 27 juni 2005, 21:48   #5
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Allochtonen moeten natuurlijk per definitie voor de rooien stemmen.. Waarom laten we ze anders hier binnen in België. Toch niet in naam van de diversiteit?

Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur. [edit]
[size=1]After edit by Levertraan on 27-06-2005 at 22:50
Reason:

Allochtonen moeten natuurlijk per definitie voor de rooien stemmen.. Waarom laten we ze anders hier binnen in België. Toch niet in naam van de diversiteit?

Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur. [/size]

Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Levertraan : 27 juni 2005 om 21:50.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 22:03   #6
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Gelieve te argumenteren.

Persoonlijk vind ik dat er een waterdichte immigratiestop nodig is voor niet europese vreemdelingen.
Enkel hoogopgeleide vreemdelingen die nodig zijn voor economie zouden in beperkte aantalen naar hier mogen komen.
Recht op asiel moet afgeschaft worden, liefst zo snel mogelijk.
Wees consequent, pak uw boeltje en vertrek.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 22:12   #7
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Tja jong iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk
En dan in andere topics lopen verkondigen dat "het maar een grapje was" enzovoorts.... laf!
Postmoderne Flikker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2005, 22:13   #8
Musketo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan

Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur.
Niets. Ik heb geen macht. En daarbij, het VB zal Shizie wel opruimen.

Hij stemt er dan ook voor. Heel merkwaardig allemaal.
Oud 27 juni 2005, 22:14   #9
Shizie
Banneling

Standaard

wat heb ik hier gepost wat extreem-rechts is ? ... Jeez...

Ik vond het een goede topic over een actueel probleem
Oud 27 juni 2005, 22:15   #10
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Wanneer Sarkozy in Frankrijk pleit voor een restrictiever immigratiebeleid zou hij dat niet mogen doen.. omdat hijzelf het product is van een geëmigreerde Centraal-Europeaan..

Sinds wanneer zijn de migranten 1 homogene groep, afkomstig uit allochtonië waar iedereen het voor elkaar opneemt..? Sarkozy voelt zich Fransman, en alleen het feit al dat hij zo'n maatregelen overweegt, is een bewijs dat deze man volledig geïntegreerd is. Dat is toch wat zoveel linksen willen, niet?
Oud 27 juni 2005, 22:23   #11
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Wanneer Sarkozy in Frankrijk pleit voor een restrictiever immigratiebeleid zou hij dat niet mogen doen.. omdat hijzelf het product is van een geëmigreerde Centraal-Europeaan..

Sinds wanneer zijn de migranten 1 homogene groep, afkomstig uit allochtonië waar iedereen het voor elkaar opneemt..? Sarkozy voelt zich Fransman, en alleen het feit al dat hij zo'n maatregelen overweegt, is een bewijs dat deze man volledig geïntegreerd is. Dat is toch wat zoveel linksen willen, niet?
Ja maar de extremisten niet.
Oud 27 juni 2005, 22:32   #12
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Ja maar de extremisten niet.
De pure, nationalistische extreem-vlaamsbloedigen kan ik ook niet luchten. Een beetje Europese circulatie van ideeën en vlees is veel verrijkender. Maar daarom is men toch niet verplicht om het migrantenbegrip te veralgemenen, en geen onderscheid meer te mogen maken tussen Europese cultuurverwanten, en hordes paupers die met gammele bootjes de Middelandse Zee bevaren.
Oud 27 juni 2005, 22:38   #13
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
De pure, nationalistische extreem-vlaamsbloedigen kan ik ook niet luchten. Een beetje Europese circulatie van ideeën en vlees is veel verrijkender. Maar daarom is men toch niet verplicht om het migrantenbegrip te veralgemenen, en geen onderscheid meer te mogen maken tussen Europese cultuurverwanten, en hordes paupers die met gammele bootjes de Middelandse Zee bevaren.
Volledig mee eens. Maar niet alle paupers zijn criminelen en economische vluchtelingen.
Oud 27 juni 2005, 22:49   #14
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Volledig mee eens. Maar niet alle paupers zijn criminelen en economische vluchtelingen.
Inderdaad. Maar is het niet-crimineel-zijn voorwaarde om Europeaan genoemd te mogen worden? Ik ben bijvoorbeeld niet-crimineel en kan behoorlijk mijn slag slagen in het Engels en ken wat van de Amerikaanse cultuur. Maakt dit mij dan een Amerikaan? Volgens sommigen wel. Er zijn er hier in België die beweren dat je een Belg bent als je een taalcursus volgt van 150 uren, hier 3 jaar in een migrantengetto leeft waar de enige contacten dan ook nog andere migranten zijn, en in die 3 jaar uw pollekes van andermans gerief hebt gehouden.

Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort dan nog waard?[edit]
[size=1]After edit by Levertraan on 27-06-2005 at 23:50
Reason:

Citaat:
Inderdaad. Maar is het niet-crimineel-zijn voorwaarde om Europeaan genoemd te mogen worden? Ik ben bijvoorbeeld niet-crimineel en kan behoorlijk mijn slag slagen in het Engels en ken wat van de Amerikaanse cultuur. Maakt dit mij dan een Amerikaan? Volgens sommigen wel. Er zijn er hier in België die beweren dat je een Belg bent als je een taalcursus volgt van 150 uren, hier 3 jaar in een migrantengetto leeft waar de enige contacten dan ook nog andere migranten zijn, en in die 3 jaar uw pollekes van andermans gerief hebt gehouden.

Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort dan nog waard?[/size]

Citaat:
Inderdaad. Maar is het niet-crimineel-zijn voorwaarde om Europeaan genoemd te mogen worden? Ik ben bijvoorbeeld niet-crimineel en kan behoorlijk mijn slag slagen in het Engels en ken wat van de Amerikaanse cultuur. Maakt dit mij dan een Amerikaan? Volgens sommigen wel. Er zijn er hier in België die beweren dat je een Belg bent als je een cursus volgt van 150 uren, hier 3 jaar in een migrantengetto leeft waar de enige contacten dan ook nog andere migranten zijn, en in die 3 jaar uw pollekes van andermans gerief hebt gehouden.

Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort nog waard?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Levertraan : 27 juni 2005 om 22:50.
Oud 27 juni 2005, 22:49   #15
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Wablieft?
Is Shizie zelf een allochtoon? :-s

Dan kan ik niet meer volgen?
Of toch wel ... dat doet me denken aan een fenomeen dat ik hier eens zal uiteenzetten na de examens ...
Oud 27 juni 2005, 22:51   #16
Shizie
Banneling

Standaard

ja ben ik afkomstig uit Rusland, ben 28 en woon 13 jaar in Belgie ben dus een allochtoon...
Oud 27 juni 2005, 22:54   #17
Musketo
Banneling

Standaard

Haha Rusland dan nog. Het blijft maar leuker worden.
Oud 27 juni 2005, 22:56   #18
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
ja ben ik afkomstig uit Rusland, ben 28 en woon 13 jaar in Belgie ben dus een allochtoon...
Een afschuwelijk veralgemende term, een Europeaan onwaardig. Het woord "allochtoon" leidt enkel tot meer nationalisme. Ikzelf maak een onderscheid tussen Europeanen en Niet.
Oud 27 juni 2005, 22:57   #19
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:

Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort dan nog waard?
Een paspoort zowieso niks, dat is maar een vodje papier.
En verder heb je gelijk. Ieder individu moet apart worden beoordeeld en niet volgens de geografische ligging van zijn land van herkomst, huidskleur, religie of wat dan ook.
Oud 27 juni 2005, 22:59   #20
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Een afschuwelijk veralgemende term, een Europeaan onwaardig. Het woord "allochtoon" leidt enkel tot meer nationalisme. Ikzelf maak een onderscheid tussen Europeanen en Niet.
Jij beoordeelt dus mensen op basis van waar hun wieg heeft gestaan ?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be