![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mja . . . Het zal zeker niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurt, maar ik vraag me nu wel af hoe het zou aflopen in het huidige klimaat... Ze gaan toch slecht een soort islamitische paus kunnne ombrengen als wraakactie ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen zou het leuk vinden. Lekker sensationeel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Willen die terroristen zich nu plots populair maken ofzo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Het is anders wel zeer efficient om op die manier populair te worden. Bij mij althans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Allé er zit toch nog 'iets' goed in die terroristen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de moslims hebben niet zoiets als een paus dan maar bommetjes leggen op hun favoriete 'heilige' woestijndorpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik kan niet wachten tot de rechtse fundamentalisten hier sebiet hun 'verontwaardigde' berichten komen plaatsen over de bovenstaande reacties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we deze vervangen door eentje die nog wat conservatiever is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() azo dus moordenaars zijn populair bij jullie?
Wat is dit toch voor een forum waar ik terecht gekomen ben? wat heeft die paus jullie dan misdaan??? Dit soort 'humor' stinkt. ![]() mvg, VBdeGROOTSTE |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Maar wat wilt ge als ge opgroeid tussen een bende burgertrutten. Ze zijn alleen goed voor hun onderdak en geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burger
|
![]() terroriseren die handel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De paus heeft mij persoonlijk niets misdaan, maar hij is de dictator van de katholieke kerk en aangezien het katholicisme hier nog steeds bestaat vind ik hem een bedreiging voor de democratie ... hij veroordeelt abortus, euthanesie, condooms etc. ... en hij is er niet over te spreken dat sommige landen dit wel toelaten ... hij heeft dus moeite zich neer te leggen bij de keuze van het volk (democratische keuze) ... als men dan toch katholiek is kan men er nog altijd voor kiezen geen abortus te plegen, geen condoom te gebruiken, geen euthanesie te plegen op je grootouders ... maar laat de anders-gezinden met rust ... en daar wringt het schoentje. Hij wil het katholieke gedachtengoed opdringen en is nu begonnnen met jongeren te indoctrineren met de gedachte dat het katholieke gedachtengoed superieur is en hij zegt letterlijk dat alle andere religies geen échte religies zijn! Hij denkt zwart-wit en dat is gevaarlijk in een wereld vol grijs. Institutionalisering van religie is alitjd al gevaarlijk geweest ... ik heb gn pastoor, bischop, monnik of paus nodig om mij de waarheid te vertellen, 't is veel interessanter om er zelf achter te zoeken. Wanneer heeft Jezus trouwens gezegd dat er een paus moet zijn en dat we zondas naar de mis moeten? Word je daar écht beter van? LOL I don't need a middle-man to link with the creator.
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() En mij lijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Bhairav en Musketo zij duidelijk twee zeer verzuurde individuen die pogen met anarchistische middelen een totalitair regime tot stand te brengen...!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |