Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Wat is jouw voorkeur?
Mobistar 9 18,75%
Proximus 21 43,75%
Base 11 22,92%
andere ... 1 2,08%
om het even ... 3 6,25%
GSM, daar doe ik niet aan mee. 3 6,25%
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 juni 2005, 17:03   #1
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Nick_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
Standaard Welke GSM-operator?

Welke draagt jouw voorkeur weg, en waarom?
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 17:06   #2
Firestone
Secretaris-Generaal VN
 
Firestone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 juni 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 25.793
Standaard

Meeste mensen die ik ken hebben Proximus, meer zit daar niet achter.
__________________
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 17:10   #3
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Proximus.
Pa werkt bij Belgacom.
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 17:13   #4
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Nick_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
Standaard

Ik hou het voorlopig op Mobistar.
(Tot ik een goede reden vind om over te schakelen. )
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 17:29   #5
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 324
Standaard

Hmm. Ik zat ook bij mobistar, maar ik wilde geen voicemail - ik heb een rinkelsysteem met een vriend in Polen en als m'n voicemail zou opspringen betaald die daar dus dik voor. Gebeld naar Mobistar, voicemail was een "basisservice" en zulke services wilden ze niet afzetten. Gebeld naar Proximus, en één twee drie was het done. Dus ben ik nu Proximus
Postmoderne Flikker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 18:01   #6
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Mobistar, zonder één of andere reden, behalve dan dat de meeste van mijn kennissen ook bij deze operator zijn aangesloten, wat het iet of wat goedkoper maakt.8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 19:28   #7
garfield
Europees Commissaris
 
garfield's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 januari 2005
Locatie: Utopia of/en Hellhole
Berichten: 6.224
Standaard

Proximus. Ik zit daar goe , goed netwerk , goeie Rooming , vriendelijk dames op de klantendienst
__________________
Let's make sure that history never forgets... the name... Enterprise
garfield is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 19:33   #8
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Ik hou het voorlopig op Mobistar.
(Tot ik een goede reden vind om over te schakelen. )
Me too! Heb de eerste keer gewoon het goedkoopste pakket gekocht met gsm bij, dat was mobistar en zolang ik geen problemen heb of zolang er niet echt grote prijsverschillen zijn heb ik geen reden om moeilijk te gaan doen en te veranderen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 19:56   #9
Nick_
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Nick_'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2004
Locatie: Kuurne
Berichten: 16.657
Standaard

radicaal. Jij bent 'GSM-loos'?
Nick_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 21:03   #10
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Proximus wegens BELGacom
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 21:15   #11
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Proximus wegens BELGacom
Idem.

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!![edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yann on 29-06-2005 at 22:17
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Proximus wegens BELGacom
Idem.

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!![/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Proximus wegens BELGacom
Idem.

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP
- Ik: prettige dag verder

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe minder hoe vriendelijker.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!![/size]
[/edit]
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'

Laatst gewijzigd door Yann : 29 juni 2005 om 21:17.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 22:00   #12
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Postmoderne Flikker
Hmm. Ik zat ook bij mobistar, maar ik wilde geen voicemail - ik heb een rinkelsysteem met een vriend in Polen en als m'n voicemail zou opspringen betaald die daar dus dik voor. Gebeld naar Mobistar, voicemail was een "basisservice" en zulke services wilden ze niet afzetten. Gebeld naar Proximus, en één twee drie was het done. Dus ben ik nu Proximus
Om maar te zeggen wat een geldklopperij Mobistar wel niet is...
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juni 2005, 22:58   #13
Flandriar
Lokaal Raadslid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 368
Standaard

Base.
__________________
[size=2][size=1]
[/size]
[/size]
Flandriar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 07:12   #14
Moneta
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moneta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2005
Locatie: Pendelend tussen Limburg en Brussel
Berichten: 985
Standaard

Mobistar.
Met Proximus hebben ze me er ooit proberen in te luizen met bepaalde contracten en zogezegde voordelen.
Dus geen Proximus voor mij meer.

Met Base nog geen ervaring
__________________
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." Ludwig van Beethoven
Moneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 09:15   #15
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2004
Berichten: 16.218
Standaard

Base

geen commerciele bucht, geen hyper flashy verpakkingskes etc., gewoon "hetding" zonder meer.
Bovendien: een stuk goedkoper (bellen= per seconde, dus ik bel meestal ipv sms)
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 09:33   #16
Patriot!
Secretaris-Generaal VN
 
Patriot!'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2002
Locatie: België - Belgique - Belgien - Belgium
Berichten: 21.353
Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Idem.

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!

Idd! In Leuven in de Brusselsestraat juist van 't zelfde! Met 10 tegelijk staan ze daar die groen mannekes, elke dag opnieuw en élke keer slagen die erin mij opnieuw en opnieuw te vragen bij welke operator ik was. Schitterende tactiek Mobistar! Jullie hebben voor mij voorgoed afgedaan.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 09:46   #17
Moneta
Provinciaal Gedeputeerde
 
Moneta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 april 2005
Locatie: Pendelend tussen Limburg en Brussel
Berichten: 985
Standaard

Ma enfin, het is nu toch niet omdat Mobistar uit Frankrijk komt en Proximus Belgisch dat B.U.B. het zo afbreekt hopelijk??
__________________
"Muziek is een hogere openbaring dan alle wijsheid en filosofie." Ludwig van Beethoven
Moneta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 11:09   #18
De Garde
Europees Commissaris
 
De Garde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 januari 2004
Locatie: Meetjesland
Berichten: 6.889
Standaard

Sinds 1997 Proximus. Reden? Enige operator die toen bereik had bij ons en aangezien ik nog niet te klagen had....
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 11:55   #19
vercetti
Minister
 
vercetti's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2004
Berichten: 3.032
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Idem.

Bovendien ben ik niet te spreken over de agressieve verkoopstechnieken van Mobistar. Ik ben zeker vijf keer opgebeld en aangesproken (Meir Antwerpen) geweest. Het eerste gesprek verliep als volgt:

- Verkoper: Hallo, bij welke operator zit u momenteel
- Ik: Proximus, waarom?
- Verkoper: hoeveel betaalt u momenteel?
- Ik: dat zijn u zaken niet
- Verkoper: ook niet als ik u zeg dat u bij Mobistar drie keer goedkoper belt?
- Ik: hoe kan u dat weten als u niet weet welke formule ik heb?
- Verkoper: bij Mobistar betaalt u minder, naarmate u meer belt.
- Ik: ahzo, dus als ik 500 minuten bel, dan is mijn factuur lager dan als ik 100 minuten bel?
- Verkoper: euhm, kijk je hebt Mobistar VIP...
- Ik: prettige dag verder

Bij de volgende gesprekken werd ik hoe langer hoe korter.

De laatste keer heb ik gewoon ingehaakt.

Met die smerige praktijken moeten ze mij niet lastigvallen!

Bovendien heb ik een vriendin, die op dezelfde manier er is ingeluisd. Ze hadden haar een contract van twee jaar laten onderteken, zonder het zelf te beseffen. Opzeggen? Goed, maar kijk dan maar eerst even naar de verkoopsvoorwaarden die je nooit gekregen hebt!!!
Zo ken ik er nog een paar.

Verkoper: Bent u nóg altijd bij Belgacom
Ik: Ja en dat zullen we altijd blijven.
Verkoper: Ah.

Verder krijgen we geregeld telefoontjes om te vragen of dat ik (ze verwarren me áltijd met mijn pa ) nog bij Belgacom werk. Hebben ze toch geen zaken mee?
__________________
http://www.petitiononline.com/08091988/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Wij zijn dus eigenlijk de enige originele flaminganten.


vercetti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 14:02   #20
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moneta
Ma enfin, het is nu toch niet omdat Mobistar uit Frankrijk komt en Proximus Belgisch dat B.U.B. het zo afbreekt hopelijk??
Nee, omdat het oplichters zijn.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be