Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2009, 20:55   #1
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard BigF in Vorst Nationaal op 12-06!!

ZZ Top zal er ook zijn!

Fuck Gilette Contour Plus!!
Oud 16 februari 2009, 21:02   #2
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
ZZ Top zal er ook zijn!

Ik heb "hen" altijd wel gemogen, de "baarden" van ZZ-Top. Maar 45€ (rond maar af op 50€ met de "reservatiekosten") voor een band die de laatste 20 jaar nauwelijks nog muzikaal actief was, vind ik overdreven.
Pure nostalgie, imo nog steeds hun beste nummer :

La Grange

En ze waren ook "lichtpunten" in de lauwe jaren tachtig met "Sharp Dressed Man" en "Gimme all Your Lovin'" , twee songs die twee schitterende clips opleverden.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 21:07   #3
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik heb "hen" altijd wel gemogen, de "baarden" van ZZ-Top. Maar 45€ (rond maar af op 50€ met de "reservatiekosten") voor een band die de laatste 20 jaar nauwelijks nog muzikaal actief was, vind ik overdreven.

La Grange

En ze waren ook "lichtpunten" in de lauwe jaren tachtig met "Sharp Dressed Man" en "Gimme all Your Lovin'" , twee songs die twee schitterende clips opleverden.
Ha, ouwe snoeper!
ndob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2009, 21:08   #4
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
ZZ Top zal er ook zijn!

t is niet omdat ze gebannen is, dat je ze nu moet verguizen, die Gilette
Oud 17 februari 2009, 11:57   #5
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok, 45 euro is zeker genoeg maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de tickets duurder had verwacht. En een gezellig avondje uit mag zijn prijs hebben eh?
Bovendien; volgens AllMusic brengen ze de laatste jaren nog regelmatig platen uit. Niet dat ik daar ooit iets van gehoord heb maar dat zullen zij ook wel weten. Op dit punt kan ZZ Top niet meer onder een greatest hits vandaan. Zoals ik al zei; het wordt een gezellig avondje uit.

Citaat:

La Grange

In de jaren tachtig was ik niet kapot van ZZ Top. Waarschijnlijk doordat de einige nummers die ik er van kende degene waren die op fuiven steevast gedraaid werden tijdens het luchtgitaar-kwartiertje. Op elke fuif eh.
Maar later hadden wij met ons cover-groepje eens het (bleek later) onzalige idee opgevat om enkele nummers van hen te coveren. Vergissing. Sindsdien weet ik ZZ Top vooral behoorlijk te smaken om het te vaak onderschatte gitaarspel van Baardmans 1.
En tenslotte is ZZ Top een van de groepen die ik altijd al eens live zou willen zien hebben maar waarbij het er nog nooit van gekomen is. Zo vaak komen ze ook niet in Europa dacht ik. Op Arrow hebben ze de laatste jaren ook wel eens gestaan geloof ik maar daar heb je dan weer het risico dat je ook REO Speedwagon ofzo moet uitzitten en dat gaat me te ver. Nu op hun eentje in Vorst lijkt me ideaal.
Oud 17 februari 2009, 14:27   #6
Havana
Europees Commissaris

Havana's schermafbeelding

Standaard

straks naar ab
Havana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 16:26   #7
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Hé, dat is toevallig. Ik ben daar ook net die dag!

Citaat:
Bovendien; volgens AllMusic brengen ze de laatste jaren nog regelmatig platen uit. Niet dat ik daar ooit iets van gehoord heb maar dat zullen zij ook wel weten.
Dat komt omdat de voltallige Vlaamse muziekpers alleen maar aandacht heeft voor datzelfde selecte clubje van artiesten...

Citaat:
Op Arrow hebben ze de laatste jaren ook wel eens gestaan geloof ik maar daar heb je dan weer het risico dat je ook REO Speedwagon ofzo moet uitzitten en dat gaat me te ver.
REO Speedwagon is meer dan alleen Keep on Loving You, hoor. Toen ik ze de eerste keer zag (Roeselare, jaar of 2 geleden) maakten ze best een goede indruk. Heel enthousiaste gasten in elk geval, en een goeie opwarmer.

Cheap Trick, die zou ik ook wel eens willen zien.
Oud 17 februari 2009, 16:35   #8
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ok, 45 euro is zeker genoeg maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de tickets duurder had verwacht. En een gezellig avondje uit mag zijn prijs hebben eh?Bovendien; volgens AllMusic brengen ze de laatste jaren nog regelmatig platen uit. Niet dat ik daar ooit iets van gehoord heb maar dat zullen zij ook wel weten. Op dit punt kan ZZ Top niet meer onder een greatest hits vandaan. Zoals ik al zei; het wordt een gezellig avondje uit.
Nog duurder ??
Het zijn de Stones niet eh.
Maar bon, een gezellig avondje wordt dat wel. Vlieg er maar eens in

Citaat:
In de jaren tachtig was ik niet kapot van ZZ Top. Waarschijnlijk doordat de einige nummers die ik er van kende degene waren die op fuiven steevast gedraaid werden tijdens het luchtgitaar-kwartiertje. Op elke fuif eh.
Maar later hadden wij met ons cover-groepje eens het (bleek later) onzalige idee opgevat om enkele nummers van hen te coveren. Vergissing. Sindsdien weet ik ZZ Top vooral behoorlijk te smaken om het te vaak onderschatte gitaarspel van Baardmans 1.
En tenslotte is ZZ Top een van de groepen die ik altijd al eens live zou willen zien hebben maar waarbij het er nog nooit van gekomen is. Zo vaak komen ze ook niet in Europa dacht ik. Op Arrow hebben ze de laatste jaren ook wel eens gestaan geloof ik maar daar heb je dan weer het risico dat je ook REO Speedwagon ofzo moet uitzitten en dat gaat me te ver. Nu op hun eentje in Vorst lijkt me ideaal.
In de jaren tachtig was ik op muzikaal vlak eigenlijk van niks "kapot" (uitgezonderd misschien enkele artiesten uit de sixties en seventies die in de eighties verder deden), maar ik bedoelde eigenlijk alleen die twee songs van ZZ Top met bijhorende clips. Halverwege de jaren tachtig heb ik die mannen aan het werk gezien in Oostende (gratis zelfs). Op de luchthaven van oostende werd driemaal een rockfestival georganiseerd. Op die manier zag ik in die drie jaar respectievelijk Rod Stewart, Tina Turner en ZZ Top gratis

Nog een tip : als je houd van ZZ Top zal je ook wel van George Thorogood & The Destroyers houden.
Die komen op 17 mei naar de AB. Een aanrader voor alle blues-rock liefhebbers.

http://www.abconcerts.be/nl/concerte...ers-17-05-2009
Oud 17 februari 2009, 16:49   #9
Johan217
Minister

Johan217's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog een tip : als je houd van ZZ Top zal je ook wel van George Thorogood & The Destroyers houden.
Die komen op 17 mei naar de AB. Een aanrader voor alle blues-rock liefhebbers.
Hell yeah! B-b-b-ad to the bone
Oud 17 februari 2009, 16:57   #10
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok, 45 euro is zeker genoeg maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de tickets duurder had verwacht. En een gezellig avondje uit mag zijn prijs hebben eh?
Bovendien; volgens AllMusic brengen ze de laatste jaren nog regelmatig platen uit. Niet dat ik daar ooit iets van gehoord heb maar dat zullen zij ook wel weten. Op dit punt kan ZZ Top niet meer onder een greatest hits vandaan. Zoals ik al zei; het wordt een gezellig avondje uit.

Hier de tracklist van hun Best off:
.
Oud 17 februari 2009, 16:58   #11
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Havana Bekijk bericht
straks naar ab
Veel plezier!
Oud 17 februari 2009, 18:00   #12
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gimme all your lovin'
http://www.youtube.com/watch?v=cmWKJlahO_M
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 19:05   #15
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
En niet vergeten, op 22 april komt Bwawb
Mijn God, nu dacht ik dat u "Orchestre Baobab" bedoelde. Voor die mannen wil ik nog eens mijn huis uit!
Oud 17 februari 2009, 19:09   #16
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick dobbelaere Bekijk bericht
Mijn God, nu dacht ik dat u "Orchestre Baobab" bedoelde. Voor die mannen wil ik nog eens mijn huis uit!
Wasda ?
Oud 17 februari 2009, 19:24   #17
ndob
Banneling

Standaard

Citaat:
Wasda ?
bijvoorbeeld

Ik hou van die warme afrikaanse klanken (die typische klank van een "afrikaanse" electrische gitaar). Zou je niet verwachten van een "blokkerke", hé?
Ik hou ook van The Bundu Boys, van Israel Kamakawiwo'ole die geen jiddisch zingt al doet zijn naam anders vermoeden.
Ik heb zelfs een CD "SAHARA LOUNGE". Wreed wijs! (en dat uit de mond van een islamofoob)
Oud 17 februari 2009, 19:24   #18
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

ouwe mensen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2009, 19:39   #19
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

She's got legs, she knows how to use them.
She never begs, she knows how to coose them.
She's holdin' leg wonderin' how to feel them.
Would you get behind them if you could only find them?
She's my baby, she's my baby,
yeah, it's alright.

Oud 17 februari 2009, 19:47   #20
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nick dobbelaere Bekijk bericht
bijvoorbeeld

Ik hou van die warme afrikaanse klanken (die typische klank van een "afrikaanse" electrische gitaar). Zou je niet verwachten van een "blokkerke", hé?
Ik hou ook van The Bundu Boys, van Israel Kamakawiwo'ole die geen jiddisch zingt al doet zijn naam anders vermoeden.
Ik heb zelfs een CD "SAHARA LOUNGE". Wreed wijs! (en dat uit de mond van een islamofoob)
Hmmm, not bad.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be