![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Een rookverbod in ondernemingen en alle openbare plaatsen?
Dit is een voorstel van Professor arbeidsrecht Blanpin. Het is tegen de gevaren van passief roken gericht. Wat vinden julllie ervan?
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() quatsch!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Hij argumenteert ook dat ondernemingen veel geld verliezen door rookpauzes enzo...
![]() |
#4 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wou hij niet alle rookers een half uur langer laten werken (om zo hun verloren proctiviteit goed te maken)
Want tegen zo'n veralgemenende regel ben ik (als niet-roker) tegen.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind dit positief. Want als je nu op café gaat stink je vreselijk naar de rook en kan je ook longkanker krijgen, alhoewel je niet zelf rookt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zegt tegen de professor dat Paulus het u gezegd heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Café's zitten vol passief rokende profiteurs! Ik vind dat er een wet moet komen die bepaalt dat passieve rokers mij per openbaar gerookte sigaret 0,0456€ moeten betalen om te mogen meegenieten! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien heb u er nog nooit aan gedacht dat niet rokers de sigarettenrook en de daarbijhorende stank in je kleren niet leuk vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() En ja, als er nog maar gesproken wordt van mijn sigaretten af te pakken word ik ambetant.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het irriteert me trouwens ook mateloos dat iemands sigaret onder m'n neusgaten aan het oproken is: dan stik ik regelmatig wel eens. De roker in kwestie had het dan meestal niet door en heeft dan ook respect en houdt de sigaret aan de andere kant. Spijtig, maar onkruid vergaat niet...telkens kom ik er weer terug bovenop.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een hekel aan zatte mensen. Ik vind dat er een verbod op het nuttigen van alcohol moet komen in de café's.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedere niet-renternier moet noodgedwongen naar het kantoor of naar de werkvloer. Dus moet de werknemer/bediende andermans drugsverslaving gewillig ondergaan? Zeer sociaal zou ik zeggen.
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Pas op jongens, die klote professor doet er nog een boete bij van..
hou u vast ...[size=7]500€[/size] voor wie het aandruft te roken in een openbaar gebouw. WAT GAAN WE NOG ALLEMAAL MEEMAKEN!!! |
![]() |
![]() |