![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wordt er teveel aandacht besteed aan samenzweringstheorieën op dit forum? | |||
JA, veel te veel. Inkorten & naar Koetjes & Kalfjes verwijzen |
![]() ![]() ![]() |
6 | 31,58% |
JA, maar in al zijn beknoptheid zeker de moeite |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
JA, al vind ik dat het onder "Maatschappelijke discussies" wel degelijk een plek heeft |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Weet ik veel.. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 26,32% |
NEE, al vind ik wel dat ze onder "Maatschappelijke discussie" thuishoren |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,26% |
NEE, lekker doorgaan, onder Koetjes & Kalfjes |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
NEE, houden zo! Smullen! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 15,79% |
Ik ben aan het eten, heb je niet wat anders? |
![]() ![]() ![]() |
6 | 31,58% |
Mijn meditatiesessies zijn zojuist afgerond en 'iets' zegt mij dat het goed is, zo.. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 10,53% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Momenteel wordt dit forum overspoeld door draden die draaien om het al dan niet inside-job zijn van de verschillende aanslagen van de afgelopen 5 jaar. Nu kan ik met een paar van zo'n draden wel leven. De wijze waarop het momenteel gedaan wordt, doet mij echter denken aan propaganda van het Vlaams behang dan wat anders.
![]() Vandaar ook deze poll; wat vinden jullie? Zijn dit soort draden/onderwerpen nodig? Dient elk detail in een eigen draad uitgevochten te worden? En zo ja, waar dan? Onder "Internationaal", "Maatschappelijke Discussie" of "Koetjes & Kalfjes"? Jullie weten hoogstwaarschijnlijk wel dat ik fel gekant ben tegen teveel van dit soort paranoïde denken. Mijn mening moge dan ook duidelijk zijn. Los daarvan vind ik, dat de komkommertijd voorbij is/moet zijn, en de ruimte voor dit soort onderwerpen dus enkel de werkelijk belangrijke zaken ondersneeuwt..
![]() |
![]() |
#2 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is enkel jou mening. Het is duidelijk dat jij tegen vrije meninguiting bent en je eigen willetje op te leggen aan wat anderen discusieren. Als ze je niet aanstaan lees ze dan niet.
De draden zijn zeer interessant omdat ze immers tenminste vele verschillende gezichtspunten aan bod laten komen. Ik vind niet dat ze ergens anders thuishoren want zaken zoals de nieuwe wereld orde, 9/11 etc zijn duidelijk zaken die internationaal zijn en hun inslag hebben op de internationale geo-politiek. Zaken rond de politistaat als reactie op het terrorisme (big brother, chippen, camera's) kunnen natuurlijk wel in maatschappelijke discussies plaatsvinden , en dat gebeurt nu al.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 30 augustus 2005 om 12:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() De poll is trouwens niet heel eerlijk.
Er is geen optie in de aard van "Nee, dit onderwerp verdient een gelijkwaardige behandeling als alle andere , we discrimineren niet".[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 30 augustus 2005 om 12:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Minister-President
|
![]() Sjongejonge. Je bent nog enger en onverdraagzamer dan ik eerst dacht.
Blijf hier dan gewoon weg. Ik heb een hekel aan het VB, maar ik lig hier toch ook niet te zeuren over hun "overexposure". Ik negeer gewoon die topics. Net zoals ik van nu af aan ook zal doen met uw provocerende postings. En wat "uw mening" betreft , die kan me aan m'n reet roesten. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 augustus 2005 om 12:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Zoals de believers wel zullen weten vind ik die samenzweringstheorieën nogal belachelijk. Maar ik heb er geen bezwaar tegen dat men hierover threads opent. Zot zijn doet geen zeer.
De BUBers openen hier ook om de haverklap volkomen ridicule threads. Om nog maar van de VB-islamhaters te zwijgen. Ik heb daar geen probleem mee, zolang ik ze maar vrolijk belachelijk kan maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() al die NWO is volgens mij totale nonsens, maar het is interessant om te zien hoeveel mensen allerlei dingen blijven zoeken achter iets wat ze niet (willen?) begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De rest van het forum is toch ook gebaseerd op: "het is héérlijk om te discussiëren"?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Dan komen de beste antwoorden daaruit vanzelf terecht in de sectie "algemeen".[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 30 augustus 2005 om 12:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Het is tenslotten een discussieforum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Persoonlijk kan ik bewijzen komende van satirische websites met zelfverzonnen nieuwsberichten wel smaken als argument.
![]() Alhoewel ik moet toegeven dat het op den duur even interessant wordt als koude pap... (kan ook liggen aan overkill van mijnentwege)
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De gedachte politie hoeft niet opgericht te worden! Die is hier al in vol ornaat bezig!!! En het ergste van alles, ze doet het ook nog onbewust ook!! Dat is pas freaky! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Mij is allang duidelijk dat de 'non-believers' (jammerlijk term maar ja)
Geen enkele jota van de aanwijzingen die gegeven worden door de 'believers" ook maar voor een cm onderzocht hebben. Zoals Memphisto die eerst afspraken maakt, en deze vervolgens breekt omdat deze niet in zijn straatje passen!!!! (Memphisto:Ik bedoel de subliminals!, en begin nu niet over empirisch onderzoek, lafaard!). Bijna alle genoemde zaken worden niet onderzocht maar geridiculiseerd. Ergens begrijpelijk, als je begint te bemerken dat het door jou opgebouwde wereldbeeld gebouwd is op lucht. Er is minstens lef voor nodig om het echt te onderzoeken. Ik heb nergens gevraagd me zomaar te geloven. Maar wat ik wel gevraagd heb is het eens te onderzoeken. Maar dan gaat men het o.m. op de man spelen, of wordt wat 'we' zeggen in het absurde getrokken. Allemaal veiligheidsmaatregelen, meer is het niet. met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() De enige echte conspiracy is er een die helemaal niet door personen werd ineengestoken, maar automatische gegroeid is door de economische en sociale processen; dat is ons systeem; de kapitalistische wereld die tot op de details gecontroleerd wordt door een handvol multinationals.
![]() |
#16 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar zij zijn de officiele instanties, en zij hoeven hun theorie ook niet te bewijzen. Zij beroepen zich op hun sociale status. Zo van, "wie zullen ze geloven? een gerespecteerd politicus, of één of andere conspiracynut.? Probleem wordt stilaan dat regarding 9/11 die hoop "conspiracynuts" maar blijft groeien.[edit] [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door democratsteve : 30 augustus 2005 om 13:57. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject. - sir Winston Churchill
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() What would democratic steve have been without Bin Laden... No one knows...
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie eerder in de thread voor de nwo. Gegarandeerde genezing. ![]() Met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Dit gaat iig richting K&K. De internationale, politieke relevantie ontgaat me namelijk even.
|
![]() |
![]() |