![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar gaan ze bij HUMO volgens mij niet echt wakker van liggen....
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...5Bracke_klacht Laatst gewijzigd door Henri1 : 25 januari 2011 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt u ook iets inhoudelijks te melden? Of gaat u het hier bij laten?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah u stelt dus dat Bracke in het zwart gewerkt heeft? Heeft u daar ook bewijzen voor?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allee de rooi zijn begonnen met nog eens wat vroegere medestanders, te executeren op hun manier natuurlijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Humo heeft precies de overstap naar N-VA nog niet verteerd, en probeert vorig "rode" medestander Bracke in diskrediet te brengen.
Zo zie je maar hoe links afrekent met zijn afvallige "vrienden" |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Links is niet beter dan rechts daarin; beiden dulden ze geen of veel anders denkende in de partijen. Trouwens het is zwart/wit kijken, ok dat is de huidige trend maar zeker niet de beste strategie om te volgen of zich aan te meten eigenlijk.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Doet me denken aan de historie van Knack en Marie Rose Morel
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ot: Bracke zijn goed recht, ben benieuwd of Humo gelijk heeft of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Als Bracke in het verleden zijn zakken heeft gevuld met zwart geld, dan valt dat niet goed te praten. Van welke partij hij vandaag lid is, lijkt mij irrelevant. Het getuigt trouwens van veel naïviteit om te geloven dat alle NVA leden integere mensen zijn. In elke partij (ok, in de ene al wat meer dan in de andere) zitten kwalijke figuren, waarom zou de NVA de uitzondering zijn? Hoe meer die partij groeit en hoe langer ze meegaat, hoe meer stinkende potjes er tevoorschijn zullen komen. Dat geldt voor elke partij, dus ook voor de NVA.
Wat er ook van zij, men kan zich hier natuurlijk de vraag stellen waarom dit nu pas bekend gemaakt wordt. Mij gaat ge niet wijsmaken dat deze feiten niet al langer bekend waren. De keuze van het tijdstip om dit nieuws naar buiten te brengen zal wel beïnvloed zijn door onderliggende motieven. Soit, het ziet ernaar uit dat Bracke de zoveelste dubieuze politieker is. Als het verhaal klopt, zou ik zeggen: "weg ermee!" Ik heb van die vent nooit echt moeten weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heeft u dit artikel verkeerd gelezen waardoor u een verkeerde vaststelling doet. Vooraleer u hier dingen post, raad ik u aan het ook daadwerkelijk te lezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebt U bewijzen dat Broeder Bracke niet in het "zwart" is betaald ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de schandpaal met den Bracke ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoniet zou ik zwijgen als ik U was, want wat U doet is laster en eerroof. Wat nog altijd strafbaar is dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nu is dat niet goed ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() Och kom nu, als er gelijkaardige dingen over pakweg Daerden zouden geschreven worden (louche zaakjes, maar nog geen vonnis ten gronde), dan zou u er als de kippen bij zijn om hem een corrupte zak te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Hij had natuurlijk ook een recht van antwoord kunnen eisen?
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...5Bracke_klacht
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 25 januari 2011 om 16:04. |
![]() |
![]() |