![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Men beperkt dus de vrijheid van zonnebaders uit schrik voor sexueel gefrustreerd (allochtoons)crapuul. Meer zelfs, de vrouw die het toch aandurft met een string rond te lopen mag een boete verwachten ![]() Men kiest er hier dus voor om de gewone mens te beperken/bestraffen ipv. die idioten aan te pakken....jammer ![]() Met deze maatregel wordt ook ineens duidelijk dat men zich aanpast aan dit crapuul en dus dat zij onrechtstreeks het beleid dicteren. Nu vraag ik me af wat het volgende is.......Geen rokjes meer boven de knieën in de binnestad? Waar daar kunnen die jongens ook niet meer aan weerstaan, ofwat! Ps. heb dit niet in 'Internationaal' gezet omdat't voornamelijk een maatschappelijk probleem is. Laatst gewijzigd door zorlac : 31 juli 2006 om 14:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja ik vind deze maatregel ook wel spijtig. Gelukkig is het in parijs en niet in Belgie. Laat ons hopen dat het hier niet zover komt.
een puntje vind ik wel vreemd. Waarom heb je het altijd over allochtonen? Er zijn ook veel Belgen/Fransen die zich aan zulke vunzigheden schuldig maken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Bij uitzondering...
Laatst gewijzigd door Zwarte Spion : 31 juli 2006 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Hier aan de Blaarmeersen hebben we naar mijn ervaring nooit problemen en er komen daar ook constant 'allochtoonse jongeren'...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Er mag ook altijd wat berichtgeving over het tegendeel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Het wordt tijd voor geweldloos verzet:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verschiet er niks van , dat de Parijse burgemeester liever boetes uitdeelt aan mooie meisjes die het stadscentrum opvrolijken, dan de wilde beesten die hen eventueel zouden aanranden hard aan te pakken. Deze burgemeester, Delanoë, is trouwens een homo, die aan blote tieten geen boodschap heeft.Zolang er jongens in zwembroek op z'n nepstrand liggen, is dat vor hem genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Ster (St. Niklaas)...vorig jaar. http://www.newsfeeds.com/archive/soc.../msg39086.html En dit jaar opnieuw http://forum.politics.be/showthread.php?t=52053 De Molen (Linkeroever) http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=g7a6odtk Brasschaat http://groups.google.be/group/be.mis...b2ec53f41f2342 En ivm Brasschaat moet je weten dat dit openluchtzwembad intussen permanent gesloten is onder het mom van 'te dure aanpassingswerken' ![]() Nu is er een overdekt zwembad, maar je mag er niet in met zwem'shorts'('t moeten van die korte(klassieke) zwembroekjes zijn)...onder het mom van hygiëne. Dat deze maatregel eigenlijk dient om crapuul buiten te houden, zegt men liever niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
zo zie je maar, wat je leest in de kranten moet je met een korreltje zout nemen.
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Gaat u nu ontkennen dat er problemen geweest zijn in De Ster vorig jaar? Herinnert u zich de nieuwsberichten van vorig jaar niet, met oa. de politie-razzia? Ook overdreven zekers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Bullshit. Ik ben al naar genoeg zwembaden geweest waar ze dezelfde vestimentaire eisen stellen en de meest dichtbijzijnde allochtoon zich bij wijze van spreken tientallen kilometers ver weg bevindt. Maw, je ziet spoken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() ik vind dit niet de top....
|
![]() |
![]() |
![]() |