![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() SOS!
Ik kocht onlangs een bak cola en bij het thuiskomen heb ik, tot mijn ontgoocheling, gezien dat alle flesjes niet meer uit 25cl cola bestaan maar uit 20cl. Nu vraag ik mij toch wel af waar dat dat idee in godsnaam van kwam? Blijft dat zo? Waarom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat de reden ook moge zijn, het zal iig zo zijn dat cocacola er nu meer aan verdient
en daar zijn alle middelen goed voor |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() De pinten op café zijn tegenwoordig groter. Véél belangrijker...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Driewerf's lief:
Wou juist van 't zelfde gaan zeggen. Hoe lang is dat geleden, largo_w, dat jij nog flesjes cola hebt gekocht? Voor Wereldoorlog 2 of erna ![]() Ik kan het mij alvast niet herinneren dat ik in een bak cola ooit flesjes van 25 cl ben tegen gekomen (ik ben ze wel ooit tegengekomen, maar nooit verkocht in een bak - weet niet of ze nu nog bestaan). Je kan natuurlijk ook een stel blikjes kopen, dan heb je meer ![]()
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Vroeger, Colaflesjes van 25cl? Zijn al altijd 20cl, hoor.
Oh, was al gemeld, sorry.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 11 oktober 2006 om 10:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Glazen retour colaflessen heb je in 18cl, 20cl, 22cl, 25cl, 30cl, 35cl, 40cl, 75cl, 1liter.
In belgie worden de glazen 20cl en 1 literflessen verkocht. Glazen wegwerpflesjes van 25cl bestaan hier ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er gingen vroeger geruchten dat het Coca-Cola flesje een wel heel vrouwvriendelijke vorm zou hebben.
Geschikt voor inwendig gebruik.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan hebben we het hopelijk niet over de 2L-Pet modellen
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dan moeten de vrouwen wel zien dat het een proper cocafleske was, of ze werden zwanger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ligt eraan hoe groot die vrouw is....
![]()
![]() |
#13 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mijne prof van Drugsfenomen heeft uitgelegd hoe de flesjes aan die vorm komen. Blijkbaar was den baas van cola op zoek naar een origineel ontwerp, en heeft hij het figuur van zijn vrouw genomen voor de flesjes. Das maar één verhaal dat de ronde doet, er zijn er nog, maar die wou hij niet meer vermelden (hij had al een halfuur over coca cola staan lullen, het was genoeg.) Dit echter geheel terzijde.
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Heb me ooit ook eens laten wijsmaken dat de flesjes de vrouwelijke vormen weergeven, diezelfde persoon wist er zelf bij te vertellen dat ookl de kerstman een product van coca-cola is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kerstman bestond al (uit Skandinavische verhaaltjes), maar het is Coca-Cola die bepaald heeft hoe hij eruit ziet: een gezellige opa volledig in het rood gekleed, de kleuren van Coca-Cola.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Nog volgens diezelfde persoon (vertegenwoordiger bij cola) was het oorspronkelijk een geneesmiddel, zeg maar wondermiddeltje tegen buikklachten.
![]() |
![]() |