![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
Pijlstaartrog schreef: > De nieuwe single van Pigmeat, voor sommigen misschien bekend als 2/5 van de > legendarische band Kobus Gaat Naar Appelscha. > De vroegere zanger van Kobus is nu directeur van de VVV Friesland... |
|
|
#2 |
|
|
Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> > Pijlstaartrog schreef: > >> De nieuwe single van Pigmeat, voor sommigen misschien bekend als 2/5 van >> de legendarische band Kobus Gaat Naar Appelscha. >> > De vroegere zanger van Kobus is nu directeur van de VVV Friesland... Je meent het? -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |
|
|
#3 |
|
|
Pijlstaartrog schreef: > Schnappi das kleine Krokodil wrote: > > > > > Pijlstaartrog schreef: > > > >> De nieuwe single van Pigmeat, voor sommigen misschien bekend als 2/5 van > >> de legendarische band Kobus Gaat Naar Appelscha. > >> > > De vroegere zanger van Kobus is nu directeur van de VVV Friesland... > > Je meent het? Ik ken hem uit de jaren '80. Toen was er een Friese Welle. Ook bandjes als Okke Hel (genoemd naar een viaduct tussen de Afsluitdijk en Bolsward), Pin Baskets, Weekend at Waikiki, LUL . Friezen die overigens bijna allemaal in de stad Groningen woonden. |
|
|
#4 |
|
|
Schnappi das kleine Krokodil wrote:
> > Pijlstaartrog schreef: > >> Schnappi das kleine Krokodil wrote: >> >> > >> > Pijlstaartrog schreef: >> > >> >> De nieuwe single van Pigmeat, voor sommigen misschien bekend als 2/5 >> >> van de legendarische band Kobus Gaat Naar Appelscha. >> >> >> > De vroegere zanger van Kobus is nu directeur van de VVV Friesland... >> >> Je meent het? > > Ik ken hem uit de jaren '80. Toen was er een Friese Welle. Ook bandjes > als Okke Hel (genoemd naar een viaduct tussen de Afsluitdijk en > Bolsward), Pin Baskets, Weekend at Waikiki, LUL . It Dockumer Lockaelstje > Friezen die overigens bijna allemaal in de stad Groningen woonden. Of Amsterdam. -- Mijn muziektip: Pigmeat met Blonde Alien http://home.wanadoo.nl/luther7/nlpol...en-Pigmeat.wmv |