![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() aantal stemmen van bub :
Bij de laatste verkiezingen voor de gewestraden nam zij ook deel met 9 lijsten, en behaalde de volgende resultaten: VLAAMS PARLEMENT Antwerpen: 2455 stemmen (0.23 %) Brussel: 671 stemmen (1.09 %) Limburg: 1472 stemmen (0.28 %) Oost-Vlaanderen: 1723 stemmen (0.18 %) Vlaams Brabant: 3676 stemmen (0.55 %) West-Vlaanderen: 1261 stemmen (0.16 %) WAALS PARLEMENT Nijvel: 753 stemmen (0.35 %) BRUSSELS PARLEMENT Nederlandstalig: 511 stemmen (0.82 %) Franstalig: 640 stemmen (0.16 %) (wikepedia) voor alle bubbers: laat het maar, er stemt toch geen kat op jullie! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Degenen die ons kennen, dus blijkbaar wel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij dunkt dat het net andersom is.
Wie Hans kent vertrekt zelfs uit zijn 'partij'. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er inderdaad sprake geweest van een "unitaristische doorbraak" zoals voor de verkiezingen met veel tromgeroffel door de bubbels was afgekondigd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken jullie en ik stem niet op jullie.
![]()
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bub haalde ruim 800 stemmen meer dan bij de vorige verkiezingen. Hoeveel % is 800 meer op 13.000? Is er wel één partij (procentueel) zo hard op vooruit gegaan als de bub?
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik denk dat er maar drie soorten mensen zijn :
- zij die BUB kennen en het ongelooflijk belachelijk vinden (dat zijn meestal mensen met een internetverbinding) - zij die BUB kennen en ervoor stemmen (de leden en hun familie) - zij die absoluut nog nooit van BUB gehoord hebben Maar wat willen jullie eigenlijk? Jullie partij "neemt geen standpunten in", het is geen confessionele partij. Maar jullie leden lijken dat intern ook niet te doen. De kiezer die op jullie stemt, stemt dus voor een België, maar heeft dus totaal geen idee hoe dat België zal bestuurd worden. Veel mensen die België wel dierbaar vinden, zijn dus nog altijd veel beter af als ze stemmen op een andere partij!
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Oh, maar daar vergis je je lelijk in hoor. Criminelen naar Siberië sturen, asielzoekers als blindgeleidehond inschakelen... Je moet maar eens op het forum hier rondzoeken naar voorstellen die BUB-kandidaten (waarvan één halve gek uit Brugge) in de pers verkondigden met uitgestreken gezicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Er lopen in Brugge wel andere gekken rond die meer aandacht verdienen, gekken die jammer genoeg wel verkozen zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() ![]() Oké, dus herinvoering van de legerdienst/Hitlerjugend, en Siberische strafkampen zijn enkele van zijn ideeën. Zijn er nog leden die "meningen" hebben? Zodat ik weet wie ik moet aanstippen en wie niet in 2007? ![]()
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() http://www.unionbelge.be/nl/el.php
![]() [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]kieskring Torhout verkiezingen 2004: 0.11% verkiezingen 2006: 0.23% (34 stemmen) = x 2 34 stemmen, dat is nog niet eens iedereen die op de lijst staat plus hun naaste familie! [/FONT] |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens ex.bubbel Nello kon enkel het untarisme de Belgische friet redden. De frietkoten moesten volgens de bub bijgevolg tot nationaal cultureel erfgoed verheven worden. http://forum.politics.be/showthread.php?t=30141
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Yann komt er sowieso een tweede repressie op de landverraders. (lees: Vlaams-nationalisten)
Gelukkig voor ons hoopte hij dat die repressie minder gewelddadig zou zijn dan de eerste. Gezien de jarenlange opgekropte haat van de Belgen (incl. de Walen en Brusselaars dus), zou dit echter kunnen tegenvallen. http://forum.politics.be/showthread....8&page=5&pp=20 Even verder oppert Yann dit ideetje: Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Brugse bubbel die vandaag de lakens uitdeelt in de bub
verwerpt geensinds de grondslag van de democratie, maar vindt dat het soms beter is om, in het belang van de natie, de demo(nen)cratie even uit de weg te gaan... http://forum.politics.be/showthread.php?t=51805&page=20 Ruben vindt ook dat we moeten ophouden met te bekampen van wat van hogerhand gezonden is. Het loopt immers 'garantie' verkeerd als de mening van het volk gevraagd wordt over koninklijke en kerkelijke kwesties... http://forum.politics.be/showthread.php?t=51946&page=3 Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 december 2006 om 14:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Zeer mooie quotes allemaal. Wie doet nog beter?
Zien de BUB-ers echt niet in dat als ze de hele tijd rondhangen op internet (zonder eigenlijk bewijs dat ze BUB lid zijn) dat de uitspraken van zowel leden als valse leden allemaal tegen hen kunnen gebruikt worden?
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De BUB zou meer dan 1.000 leden hebben, maar toch haalt ze maar 13.000 stemmen.
Als ik dan bezie dat Spirit maar 2.000 leden heeft en toch 3 a 4 % zou halen, dan vind ik dat de BUB het héél slecht doet. Dus ofwel lieg je over je ledenaantal ofwel voer je slecht campagne...
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Jan van den Berghe wacht nog altijd op een antwoord : Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tijde dat bubbel Yann en Cedric hier rondhingen waren ze kopstukken van de bub. Zelfs Hans heeft dat nooit ontkend.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 9 december 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |