Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 december 2006, 19:59   #1
zoekrecht
Vreemdeling

zoekrecht's schermafbeelding

Standaard Het empiricus.

Hopend op u begrip schrijven wij

Het empiricus.

Het sensatieproces in het manifest, Verhofstadt! Voor het separatisme, tussen allochtonen, autochtonen en de misleidende beschaving van intellectuelen.
Elkaar tegensprekende idioten, die in de eenwording van Europa! zich belangrijk maken in het verdelen wat een zal worden.
Zonder besef van de kost voor de belasting betaler. Een België voor een Europa!
EEN bestuur in de oprechtheid en begrip van, sensibiliteit in de samenvloeiing van Europa, het [FONT='Times New Roman']ideologische[/FONT]
en goed gerichte empirisme uit elk land laten invloeien, voor elk goed gericht burger op grond van Europa!

Erik Schildermans

Noch links!!! Noch rechts!!!
Gewoon,,,
Extreem teleur gesteld…
zoekrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2006, 20:38   #2
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

U zegt?
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 17:27   #3
schaduwrijk
Burgemeester

schaduwrijk's schermafbeelding

Standaard

vroeg dronken...
schaduwrijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2006, 17:42   #4
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zoekrecht Bekijk bericht
Hopend op u begrip schrijven wij

Het empiricus.

Het sensatieproces in het manifest, Verhofstadt! Voor het separatisme, tussen allochtonen, autochtonen en de misleidende beschaving van intellectuelen.
Elkaar tegensprekende idioten, die in de eenwording van Europa! zich belangrijk maken in het verdelen wat een zal worden.
Zonder besef van de kost voor de belasting betaler. Een België voor een Europa!
EEN bestuur in de oprechtheid en begrip van, sensibiliteit in de samenvloeiing van Europa, het [FONT='Times New Roman']ideologische[/FONT]
en goed gerichte empirisme uit elk land laten invloeien, voor elk goed gericht burger op grond van Europa!

Erik Schildermans

Noch links!!! Noch rechts!!!
Gewoon,,,
Extreem teleur gesteld…
Dit leest zo'n beetje als een interview met Tom, alias: "doobie, jonko, blowtje, Jay, dutchy, spliff, jongo/jonkel, dikke toeter, saffie, dikke, toef, Sjaak, skaffa, dikke mofokker, blunt, snaak, pief, knetter, ketser, sticky, vette jonge, pretsigaret, paap, Mattie, Knek, Sjakiebaf, bone, doeloe, Chupa Chup, chaiba, bigstick, Mary J, Boerenkool, groene dame, frietzak, toet, jameske, jong, toeter, tuyt, groene sigaret, midget, 'porro'", Barman....
Oud 19 december 2006, 19:02   #5
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Dit leest zo'n beetje als een interview met Tom, alias: "doobie, jonko, blowtje, Jay, dutchy, spliff, jongo/jonkel, dikke toeter, saffie, dikke, toef, Sjaak, skaffa, dikke mofokker, blunt, snaak, pief, knetter, ketser, sticky, vette jonge, pretsigaret, paap, Mattie, Knek, Sjakiebaf, bone, doeloe, Chupa Chup, chaiba, bigstick, Mary J, Boerenkool, groene dame, frietzak, toet, jameske, jong, toeter, tuyt, groene sigaret, midget, 'porro'", Barman....
Je bent "reefer" vergeten, en "joint" natuurlijk. Maar Chupa Chups zijn toch gewoon lekstokken, nee?

Verder moet ik toegeven dat ik ook niets snap van onze empiricus zijn bijdrage. maar ik weet niet of hij zich ideologisch verbonden voelt met Barman.

Wat ik er meen te kunnen uit opmaken is dat Zoekrecht pro-Europees is en antiseparatistisch, maar ik kan mij vergissen. Het zou ook net omgekeerd kunnen zijn.
Oud 20 december 2006, 03:47   #6
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Als Cannabis consument moet ik zeggen dat de term die we hier gebruiken er nergens in voorkomt. Namelijk "een pet"
Internaut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 11:58   #7
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Wat drugs betreft moet ik eerlijk toegeven dat ik er voor geen cent verstand van heb wegens nooit gebruikt en nooit interesse voor gehad...
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be