![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Het sensatieproces in het manifest, Verhofstadt! Voor het separatisme, tussen allochtonen, autochtonen en de misleidende beschaving van intellectuelen. Elkaar tegensprekende idioten, die in de eenwording van Europa! zich belangrijk maken in het verdelen wat een zal worden. Zonder besef van de kost voor de belasting betaler. Een België voor een Europa! EEN bestuur in de oprechtheid en begrip van, sensibiliteit in de samenvloeiing van Europa, het [FONT='Times New Roman']ideologische[/FONT] en goed gerichte empirisme uit elk land laten invloeien, voor elk goed gericht burger op grond van Europa! ![]() ![]() Noch links!!! Noch rechts!!! Gewoon,,, Extreem teleur gesteld… ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() vroeg dronken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verder moet ik toegeven dat ik ook niets snap van onze empiricus zijn bijdrage. maar ik weet niet of hij zich ideologisch verbonden voelt met Barman. Wat ik er meen te kunnen uit opmaken is dat Zoekrecht pro-Europees is en antiseparatistisch, maar ik kan mij vergissen. Het zou ook net omgekeerd kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat drugs betreft moet ik eerlijk toegeven dat ik er voor geen cent verstand van heb wegens nooit gebruikt en nooit interesse voor gehad...
|
![]() |
![]() |