![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ![]() Het Vlaams Belang lanceert volgende week de campagne 'Zonder Jihad Straat'. Naar eigen zeggen om de toenemende islamisering van Antwerpen aan de kaak te stellen. Bij het initiatief horen folders, die vanaf 1 juni zullen gebust worden, en straatnaambordjes. Het eerste zal Filip Dewinter volgende week woensdag symbolisch ophangen op de hoek van de Turnhoutsebaan met de Eliaertstraat in Borgerhout. Met het initiatief wil VB de aandacht vragen voor het immigratievraagstuk dat volgens de partij prioriteit nummer een moet zijn voor de volgende federale regering. Het Belang stelt alvast een tienpuntenplan voor om de islamisering te stoppen. De intenties van Filip Dewinter zijn duidelijk; aanzetten tot racisme,discriminatie, haat, en geweld. Filip Dewinter provoceert de Islamitische jongeren in Borgerhout. Bij deze wil ik een oproep lanceren om jullie waardig te gedragen, en enkel het bord te vernietigen. salaam alaikum ![]() Laatst gewijzigd door Bianca : 26 mei 2007 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Omdat ik niet uw persoonlijke interpretatie van de feiten deel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat is er verkeerd aan het bord "zonder jihad straat"?????
Is het nog toegestaan aan ongelovige kaffers om een probleempje te hebben met de islamitische jihad? Moeten we ons gewoon een kopje kleiner laten maken zonder tegenpruttelen of zo? U zegt het maar hoor. Wel leuk dat U erbij vermeldt: Citaat:
![]() ![]() Ik ga maar al ineens veronderstellen dat noch de staatsveiligheid nog Youssef LeBlanc met zulke oproepen een probleem hebben zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hoe denkt de SPa over personeelsleden van de stad met een hoofddoek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaams Belang - Nationaal secretariaat
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Heb dikwijls de indruk dat mensen die de "zonder haatstraat" borden hanteren een enorme haat hebben voor andersdenkenden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Islamhaat" ik dacht dat enkel homohaat bestond
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een probleem met een oproep om niet alles kort en klein te slaan, maar enkel de geviseerde bordjes?? wat zou er daar nu verkeerd aan zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kan u mij eens uitleggen hoe dat in dit geval "duidelijk" is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 26 mei 2007 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Wat is het VB-standpunt betreffende integratie? Jullie hebben duidelijk 2 verschillende ( Islam/Joden ) standpunten. Zijn de Joden geïntegreerd? Passen de Joden zich aan, aan onze waarden, normen, en cultuur? Waarom mogen de Joden aan de hand van hun traditionele klederdracht hun godsdienst openlijk opdringen? Duidelijk een hypocriet standpunt dat plots niet meer blijkt te bestaan, wanneer een bevolkingsgroep geld, en macht heeft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een duidelijke provocatie naar de islamitische gemeenschap.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Bedankt voor de tip Raf
![]() Laatst gewijzigd door Bianca : 26 mei 2007 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal mijn vraag, want in het citaat dat je daar in het rood markeerde, zie ik allerminst een aanwijzing voor de interpretatie die jij eraan geeft.
![]() |
![]() |