![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() zouden ze in de walen dan toch liever werken dan in vlaanderen ????
op het examen voor cipier waren er 7.000 walen en maar 3.000 vlamingen... of zouden de walen een "grotere natuurlijke binding" hebben met het prison of de gedetineerden........... ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() 't Is vast werk en de vereisten liggen niet zo ontzettend hoog.
Misschien is de uitzichtloosheid voor lager geschoolden in Wallonië een stuk groter dan in Vlaanderen? Of misschien gaan Walen liever voor de staat werken dan Vlamingen? Ik zie er alleszins de humor niet van in. Walen zijn doorgaans heel sympathieke mensen; het zijn enkel hun politici die de boel daar grondig verkloten. In zekere zin zijn ze daar slachtoffer van.
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je er zelf voor kiest en er blijft voor kiezen is het nogal goedkoop jezelf nadien als slachtoffer te betitelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Trouwens, de rot zit in Wallonië in �*lle partijen. Veel alternatief is er daar ook niet.
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Teken dat de cipiers duidelijk teveel verdienen of te weinig moeten werken
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat er meer Walen zijn die de job zouden willen, is ook duidelijk, de poortjes tot corruptie zijn er duidelijk aanwezig.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 januari 2007 om 03:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen die andere opgesloten houden, daar kijk ik zwaar op neer.
Allemaal typisch stijloos gemiddeld begaafd barakkenvolk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het zijn niet de cipiers die misdadigers opsluiten. En het zijn niet de cipiers die misdaden begaan... Of toch op z'n minst niet per definitie... (Merksplas ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het maar geen ontsnapte gevangenen met heimwee zijn...naar analogie met stroper, boswachter....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om deze mensen een kans te bieden op een blijvende job en de nodige uitdagingen moet de overheid er alles aan doen om de criminalteit,in zijn diverse vormen, te bevorderen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een kennis van mij heeft een paar jaar geleden eens deelgenomen aan een gelijkaardig examen, voor analist bij de Staatsveiligheid. Daar zat toen ook tienduizend man. Allemaal universitairen. Dat moet in 2000 of 2001 geweest zijn of zo. Dat zegt natuurlijk wel heel wat over het feit dat zelfs universitairen niet aan een boeiende job geraken en liever bij de Staat werken.
Er zal natuurlijk ook wel wat romantiek hebben meegespeeld: een job bij de Staatsveiligheid klinkt natuurlijk wel sexy. Ge kunt daar op recepties vermoedelijk geweldig de chicks mee versieren. Als cipier lijkt me dat moeilijker, tenzij ze graag met handboeien speelt enzo. Laatst gewijzigd door C2C : 29 januari 2007 om 21:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Allez......... groot examen.......... veel volk aanwerven of in de wervingsreserve plaatsen........... zouden ze dan toch eindelijk eens zinnens zijn om een GROOT PRISON bij te bouwen teneinde al dat schorremorie dat ze nu na drie dagen bak alweer de straat op sturen wegens plaatsgebrek een beetje langer te kunnen op droog brood zetten???? of is dit de zoveelste verkiezingstruk ?????????????
![]() zoniet zullen de heren boeven,dieven en gangsterkes schrik beginnen te krijgen........ met zoveel bewakers om hun binnen te houden ! ![]()
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 29 januari 2007 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Niks voor mij. Tenzij ik mag martelen en beul mag spelen. Dit natuurlijk met een deftig loon.
|
![]() |
![]() |