![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Lao Tzu : 28 februari 2007 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze gaan hoe dan ook hoe langer hoe meer over hun eigen filosofie struikelen bij het CGKR. De hoogste tijd om dat pestinstituut op te doeken.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Uhu maar niet vergeten Jozef De Witte op te knopen aan de hoogste boom voordat die sukkel nog gepiloteerd wordt naar een ander ondermijningsinstituut
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak jullie geen illusies. De Witte van dat pestinstituut gaat gewoon laten weten dat zijn centrum er niet is voor het VB maar ertegen.
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Enkele weken geleden kreeg ik van de Centrale Grote Kansen Roulette doodleuk een betekening waarin staat dat ze niet meer op mijn klachten zullen reageren.
Verleden jaar werd zelfs iedere hetero nog door het cgkr uitgescholden voor VUILE HETERO in hun positieve discriminatie propaganda voor homo's! Dus voor mijn part is er geen (nieuwe) regering, enz... zolang deze federale SS (onder de verantwoordelijkheid van de eerste minister - albert II) bestaat.
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Dat centrum is er alleen maar gekomen in de eerste plaats om het vb te bestrijden en op de 2de plaats om hun vriendjes steeds opnieuw gelijk te geven.
Je moet maar eens zien als er een allochtoon word vermoord hoe vlug ze er bij zien,ze zijn er als de kippen bij maar word een persoon zoals den joey vermoord dan ziet ge ze niet want tja,tis nen vlaming natuurlijk en daar kunnen ze niet mee op het vb kappen. Toppunt is nog dat wij werkmens daar voor mogen opdraaien of met welk geld word die partij gefinancieerd denkt men? |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen... |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Van Hauthem behoort niet tot een minderheid. De jef en z'n medewerkers, bestaande uit bijna de helft allochtonen houd zich niet bezig met klachten van de meerderheid. De meerderheid is er enkel en alleen op ervoor te zorgen dat er belastingsgeld is om de jef, z'n allochtonen medewerkers en z'n centrum in leven te houden. De diensten zijn er enkel en alleen voor de minderheid, dus voor de allochtonen, homo's en wat voorts voor minderheid zou kunnen doorgaan. Dus Van Houthem, ijdele hoop die u stelt op dat zogenaamd centrum.
Laatst gewijzigd door ERLICH : 28 februari 2007 om 18:47. |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik kan de ietwat grimmige humor van deze move wel waarderen; het zal ook wel de Nederlandse media bereiken (hoop ik toch).
#12 |
Administrator
|
![]() |
![]() |