Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2006, 23:03   #1
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard OCMW = hakenkruis, enz ... op venster!

Ik ben al zo een 25 jaar lang politiek vluchteling in mijn eigen land, ..., zelfs in mijn geboortestad Sint-Niklaas.
Alles is zowat begonnen met het feit dat ik mijn herwerking van de nationale actie doorbraak van freddy willockx (U weet wel diegene die de dioxine-crisis naar sint-niklaas bracht en zodoende paars vanaf dag 1 aan de macht hield) niet persoonlijk heb mogen uitleggen voor de toenmalige plaatselijke sp-bestuursraad.
Onlangs ben ik weeral veroordeeld tot het betalen van de gerechtskosten daar ik een vraag aan de ocmw-raad had gesteld waarop ik geen antwoord(betekende beslissing) heb mogen ontvangen. Ik had ze zelf niet gesteld was hun verdediging, terwijl copie van mijn betekende vraagstelling aan de ocmw-raad in het rechtsdossier steekt.

Fretsjen, want zo noemen ze hoger genoemde in de volksmond, is wel al minister van staat benoemd wegens bewezen poets- & kuisdiensten.
Mijn venster-slogans, ultiem recht op vrije meningsuiting, daarentegen blijven dus hangen, zelfs tot mijn eventuele verplichte zelfmoord.
Ik maak dit hier bekend naar aanleiding van het kabaal dat hier gebeurt is over het zaterdag jongsleden uitbrengen van een politieke eedaflegging in jette.

Het plaatselijk Vlaams-Belang zwijgt hierover vooralsnog ook. Tevens alle belgisch gezinde partijen, waarvan zelfs de oudste en in sint-niklaas gestichte BeB. Tenslotte is de pers en de media corrupt en of lui bij zulke gevoelige zaken.
FRoNT-international is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2007, 11:40   #2
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Met pilletjes kan men je misschien helpen...
Paranoîa is vervelend neem ik aan, maar ik las toch dat medicatie 't wat verzacht
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2007, 14:49   #3
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Waar blijft de link met de CIA en 9/11?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2007, 15:54   #4
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster Bekijk bericht
Nog even wachten!!! FRoNT-international zoekt erachter....
Oud 5 februari 2007, 16:18   #5
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
De link tussen dit onderwerp en zijn titel zou al genoeg zijn voor mij...

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2007, 21:21   #6
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Met pilletjes kan men je misschien helpen...
Paranoîa is vervelend neem ik aan, maar ik las toch dat medicatie 't wat verzacht
Zo een 18 maanden geleden was het de mode dat bij een aanvraag tot mindervaliditeit een ieder minimum 3 maand mocht wachten vooralleer de lege invulpapieren vanuit het ministerie van sociale zaken terecht kwamen bij de aanvrager. Ge zou voor minder pillen nemen en of geestesziek worden. Het verzacht misschien te weten dat tegen deze fascistische praktijken klacht is neergelegd, gezien de politieke ocmw's daar zogezegd niet voor bevoegd zijn! De media vind dit alles maar van tijdelijke aard, zodat de vermelding ervan zelfs niet noodzakelijk is.
Oud 5 februari 2007, 21:40   #7
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FRoNT-international Bekijk bericht
Zo een 18 maanden geleden was het de mode dat bij een aanvraag tot mindervaliditeit een ieder minimum 3 maand mocht wachten vooralleer de lege invulpapieren vanuit het ministerie van sociale zaken terecht kwamen bij de aanvrager. Ge zou voor minder pillen nemen en of geestesziek worden. Het verzacht misschien te weten dat tegen deze fascistische praktijken klacht is neergelegd, gezien de politieke ocmw's daar zogezegd niet voor bevoegd zijn! De media vind dit alles maar van tijdelijke aard, zodat de vermelding ervan zelfs niet noodzakelijk is.
Als je een tijdelijk te trage afhandeling van dossiers onder <fascistische praktijken> klasseert dan kan er inderdaad een vermoeden in een bepaalde richting ontstaan...
[een andere uitleg kan natuurlijk overdreven besparingswoede op sociale kosten zijn....]

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 februari 2007 om 21:40.
Oud 5 februari 2007, 21:43   #8
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge zou voor minder pillen nemen en of geestesziek worden. .
U ontkent uw geestestoestand dus niet... hoe dan ook, ik wens u beterschap en een wat meer heldere toestand toe.
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 februari 2007, 22:26   #9
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
U ontkent uw geestestoestand dus niet... hoe dan ook, ik wens u beterschap en een wat meer heldere toestand toe.
Iedereen heeft al eens minder heldere momenten. Doch de meeste parlementairen herrinneren zich slechts eenmaal per jaar waar het parlement zich bevind. Gemandateerde politici zijn doorgaans zelfs zo vergeetachtig dat ze hun eigen thuis niet meer terugvinden.
Oud 6 februari 2007, 02:37   #10
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom bent u mindervalide?
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2007, 15:22   #11
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Als je een tijdelijk te trage afhandeling van dossiers onder <fascistische praktijken> klasseert dan kan er inderdaad een vermoeden in een bepaalde richting ontstaan...
[een andere uitleg kan natuurlijk overdreven besparingswoede op sociale kosten zijn....]

tijdelijk trage afhandelin??
'k heb nog geen enkele aanvraag richting FOD sociale zaken gestuurd die binnen een redelijke termijn is behandeld (redelijk noem ik dan 6 maanden). Nu kun je dat zien als acties tegen u gericht of je kunt gaan beseffen dat de boel nu eenmaal zo draait en dat je maar beter kunt zien dat alle documenten langs uwen kant volledig in orde zijn.

Indien je voor het eerste opteerd kan ik enkel aanbevelen te blijven wachten, de uitkering of goedkeuring komt ooit wel en misschien in tussentijd wat effectieve hulpverlening opzoeken en niet enkel rekenen op het geld dat alles maar beter moet maken.
Als je u in de tweede optie kunt inleven dan zou ik aanraden stop met wachten en treed zelf in actie je bent immers nog gezond genoeg om aangepast werk of een opleiding te zoeken.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2007, 16:57   #12
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Waarom bent u mindervalide?
Als iemand om de een of andere reden leefloon-aanvraag dient te doen dan hoeft deze persoon de uitputtingsprocedure van de sociale zekerheid te doorlopen. Omdat ik bewees dat de practische politieke uitvoering van de leefloonwet niet rechterlijk sluiten is ben ik als enige terecht, volgens bovenstaande procedure naar een mindervaliditeit-onderzoek verwezen. En daar ik als alternatieve politieke persoonlijkheid zelfs de kieswet(5% kiesdrempel enz...) ongrondwettelijk vind, enz... ben ik minder-valide gesteld. Ik beschouw dit als zwijggeld om mijn politieke rechten niet aan te spreken. Ten tijden van de D-day's in A'pen was staatssecretaris Quicky zelfs lid van FRoNT-international teneinde praktische kennis op te doen voor een correcte politieke loopbaan. De door FRoNT ondergesteunde vzw triangel zorgde toen tevens voor het Tobback incident. Quicky heeft nadien via via voor een traditionele politieke loopbaan bij de VLD gekozen. Nu is het zelf zover gekomen dat de VLD-Vivant uitgerekend vandaag van armoe beslist heeft om onder een andere naam naar de federale verkiezingen te gaan!
Oud 7 februari 2007, 02:25   #13
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Als iemand om de een of andere reden leefloon-aanvraag dient te doen dan hoeft deze persoon de uitputtingsprocedure van de sociale zekerheid te doorlopen. Omdat ik bewees dat de practische politieke uitvoering van de leefloonwet niet rechterlijk sluiten is ben ik als enige terecht, volgens bovenstaande procedure naar een mindervaliditeit-onderzoek verwezen. En daar ik als alternatieve politieke persoonlijkheid zelfs de kieswet(5% kiesdrempel enz...) ongrondwettelijk vind, enz... ben ik minder-valide gesteld. Ik beschouw dit als zwijggeld om mijn politieke rechten niet aan te spreken. Ten tijden van de D-day's in A'pen was staatssecretaris Quicky zelfs lid van FRoNT-international teneinde praktische kennis op te doen voor een correcte politieke loopbaan. De door FRoNT ondergesteunde vzw triangel zorgde toen tevens voor het Tobback incident. Quicky heeft nadien via via voor een traditionele politieke loopbaan bij de VLD gekozen. Nu is het zelf zover gekomen dat de VLD-Vivant uitgerekend vandaag van armoe beslist heeft om onder een andere naam naar de federale verkiezingen te gaan!
Het wordt er echt niet beter op hé? Heeft de CIA u ondertussen al gebeld om te vragen waar Osama zit?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 07:46   #14
Enter
Parlementslid

Enter's schermafbeelding

Standaard

Waarover gaat dit nu eigenlijk?
Enter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 08:15   #15
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Over aandacht.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2007, 17:35   #16
FRoNT-international
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Het wordt er echt niet beter op hé? Heeft de CIA u ondertussen al gebeld om te vragen waar Osama zit?
Op zijn gat.

Laatst gewijzigd door FRoNT-international : 7 februari 2007 om 18:04.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be