![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Vanwaar komen uw psychische problemen rond homosexualiteit? | |||
Geen idee, het zit heel diep, het is er gewoon, ik heb er geen rationele verklaring voor |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Ik denk vooral door mijn opvoeding, mijn familie |
![]() ![]() ![]() |
1 | 10,00% |
Door mijn opvoeding en mijn milieu, en vooral door de religie die hierin een belangrijke rol speelt |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Ik heb eigenlijk geen echt probleem met andere sexuele geaardheden, maar mijn omgeving wel en daar gaat druk van uit |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Misschien ben ik zelf homosexueel of bisexueel en verdruk ik dit zo sterk, dat ik andere homosexuelen problematisch vind |
![]() ![]() ![]() |
5 | 50,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik moet hier effe persoonlijk worden: als hetero heb ik eens over mijn eigen houding gereflecteerd, en ik merk niks, maar dan ook niks, in mij dat erop wijst dat ik een probleem zou hebben met iemand anders zijn sexuele geaardheid. Serieus, wanneer het over dat onderwerp gaat komt er bij mij geen bijzondere emotie op.
Alle mogelijke emoties afgezocht: afkeer, angst, aggressie, jaloersheid, bedreiging,... niks, echt, ik vind geen van deze emoties terug wanneer het gaat over homosexualiteit of bisexualiteit. Nooit gehad, ik heb in de tijd teruggekeken. Niks gemerkt. Ik kijk in mijn naaste omgeving: geen enkel probleem terug te vinden; zoals in elke grote familie ook een paar homos en lesbiennes. In de vriendenkring eveneens. Heb ik daar ooit een probleem mee gehad? Never. Ik spreek hier dus gewoon klinisch, ik wil nagaan of er sporen zijn die op een psychische reactie wijzen die "vreemd" zou zijn wanneer het gaat over homos, lesbiennes of bisexuelen. Niks. Toch zijn er een aantal mensen die blijkbaar wel psychische problemen ondervinden wanneer het over dit onderwerp gaat. Ik ben nieuwschierig en wil onbevooroordeeld gewoon te weten komen waar die psychische reactie vandaan komt. Ik vraag het u dus zelf. Mocht u iemand zijn die "problemen" heeft met wat iemand anders in zijn bed doet, of met het onderwerp van homosexualiteit als "maatschappelijke" kwestie, gaat u dan eens na waar uw probleem vandaan komt. Probeer klinisch te zijn en analyseer uzelf en uw omgeving. (Ik kan me inbeelden dat dit voor sommigen een moeilijke oefening is, maar ik geloof dat iedereen toch min of meer in staat is zichzelf tot op zekere hoogte te analyseren). Ik geef een aantal aanzetten in de poll; die geeft enkel een aantal mogelijkheden weer die als deel van de oorzaak van uw probleem zouden kunnen gelden. U kan natuurlijk uw zelf-analyse wat uitdiepen in deze thread. Ik wil gewoon echt eens weten waar dat probleem dat sommigen hebben vandaan zou kunnen komen. Laten we het graag klinisch houden. Laatst gewijzigd door C2C : 4 mei 2007 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn pijpbeurt viel tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ik homo's evenveel haat als negers, racisten en andere crapuulleuze maatschappijgroeperingen.
![]() Nee, jong. Iedereen geniet van seks op zijn eigen manier. Mij boeit dat voor geen meter. En iedereen kan capabel zijn om kinderne op te voeden, net zoals trouwen een recht is voor iedereen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb er geen probleem mee, heb zelf een aantal vrienden en vriendinnen die holebi zijn.
Het gekke is dat die daar nog trots zijn op ook en er tegen alles en iedereen voor uit komen Ik ben alleen niet verzot op de affishes van koepartys in Leuven |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pol valt niet in te vullen omdat ik denk de de opsteller van deze pol zelf wat probleempjes heeft.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leven en laten leven.
![]() |
#9 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik heb niets an sich tegen mensen die homoseksueel of heteroseksueel zijn. Wel tegen hetero's die komen opscheppen met hun decadente polygame leven. Net zoals ik een afkeer krijg van homoseksuelen die van de ene vent op de andere springen, flyerkes van bareback feestjes uitdelen, en om respect voor homoseksualiteit af te dwingen in hun blote gaan dansen.
Noem het maar godsdienstsmisvorming ![]() Gelukkig dat ik me een realistisch beeld kan vormen door homoseksuele mannen in het echte leven die hard werken, een flink stel brains hebben, en hun seksuele leven enkel op normale normen opbrengen... zonder de extreme decadenties die de relnichten ten toon stellen... of het homo-radicalisme van de plaatselijke forum-homos ![]() "Wij zijn normale mensen.... ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 4 mei 2007 om 09:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gelukkig zijn er van hetero's zo geen foto's te vinden hé ![]() ![]() On-topic: mensen die problemen hebben met holebi's zoeken beter psychiatrische hulp. De arme dutskes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [dubbel]
Laatst gewijzigd door Zeno! : 4 mei 2007 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken een paar lesbische kopels in mijn vriendenkring, ook een paar homo's trouwens en ik heb daar geen probleem mee, Best toffe mensen overigens, niks op aan te merken, geen decadent gedoe, gewone mensen, niks mis mee.
Waar ik wel een probleem mee heb, en waar vele homo's trouwens zelf ook minder mee kunnen lachen, dat zijn die relnichten die met pluimen in hun gat staan te schreeuwen voor meer homorechten, enz... Ik moet als hetro ook niet met pluimen in mijn gat van alles en nog wat gaan afdwingen... Voor mijn part barebacken die er thuis in hune privé of in zo'n louche bar er zo veel op los als ze maar willen, ze mogen er van mij een compleet Sodom en Gomora van maken, zolang het maar niet aan iedereen opgedrongen wordt. En dat is nu net het probleem tegenwoordig, overal wordt er maar over geluld het lijkt wel een modeverschijnsel te zijn... Ik ga geen homo weigeren, als werknemer, omdat hij homo is. Misschien wel omdat hij niet in het team past of niet bekwaam is, maar niet om zijn geaardheid. Het werk dient niet om te neuken hé ![]() Ze draaien gewoon mee in de maatschappij, ( ik ken er zelf een paar met heel goeie functies ) en de meeste hebben een meer dan goede job overigens. Ze hebben eigen, bars en café's en mogen trouwen wat willen ze nu nog meer , daar kan ik mij soms wel druk in maken, doe gewoon en draai mee in de maatschappij, meer hebde toch niet nodig ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Middelmaat is gewoon doodsaai, Herr Flick.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Zie andere thread over subsidies voor holebis
In Leuven zijn nogal wat holebi party's. En ze durven maken er nogal wat reclame voor ook. Zo was er laatst een party met de naam cow party. Affishes met een koe op en met doorverwijzing naar de holebi site van leuven. Overal waar mogelijk hingen in het centrum er affishes voor en als je Leuven binnenreed hinger er spandoeken. Zo te zien is het een reeks gay-partys in dezelfde fuifzaal die de naam cow-party hebben. Als je ze tegenkomt het is een rode driehoek met een koe erin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 4 mei 2007 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homoseksualiteit is anders voor mij, net zoals vrouwen anders zijn; of andere individuen en hun verschillende keuzes.
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|