![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wanneer zal de forumquiz de 100.000 berichten halen?
Je hebt tot het einde van de maand de tijd om mee te doen, of je kandidatuur te veranderen. Ik zou voorstellen dat we als prijs kunnen nemen, 100 punten ofzo... Mijn gokje gaat naar 31 december 2007. (toevallig die dag btw
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 12 juli 2007 om 22:42. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
ehrmm, ik lees hieronder Berichten: 2.848.964 Dat is dus al een tijdje geleden :s |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Europees Commissaris
|
27 december 2007 om 14:34:12
edit: nah,ik heb m nog veranderd Laatst gewijzigd door Kay_ : 12 juli 2007 om 23:20. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Wanneer het forum de 3.000.000 zal halen mag je anders ook een wedstrijdje van maken.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 12 juli 2007 om 22:56. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
|
#8 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik vind gokken thans ook tof Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#9 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Citaat:
BTW als er verschillende mensen dezelfde dag hebben gekozen kijken we naar het uur dat je hebt geplaatst. Het is eerst de dag en dan het uur dat van belang is en dan de minuut en dan de seconde. voorbeeldje: Een persoon zegt 28 december om 11 uur een ander persoon zegt 29 december om 0.01u en het bericht valt op 28 december om 23.59u dan heeft de eerste persoon gewonnen. Tot het einde van de maand tijd om eventuele aanpassingen en specificaties toe te voegen dan verdwijnt de draad in de vergeethoek tot wnn het bingo is zeker.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 12 juli 2007 om 23:19. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Europees Commissaris
|
Ik heb mijn nog snel aangepast, met Evilbu's lineair-ding en mijn goede gokcapaciteiten is dit in the pocket
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
|
Citaat:
Inderdaad, je kan dit niet goed inschatten, naarmate een thread bekender wordt, wordt er meer in gepost. Maar aan de andere kant, als ik enkel de laatste maanden gebruik, krijg ik een verkeerd beeld van de mate van gebruik (die toch op zijn minst seizoensgebonden is).
|
|
|
|
#14 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
7 januari 2008 om 7u47.
Evilbu's lineair-ding toegepast op de laatste 10.000 berichten.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
100 punten te verdienen voor de quiz! Wie doet er mee!
|
|
|
|
|
#17 | |
|
|
Citaat:
Toch geen 10,000 keer intikken ![]()
|
|
|
|
#18 |
|
Staatssecretaris
|
Mijn antwoord krijge je 31/7, wanneer ik een gemiddelde heb gemaakt van alle voorspellingen
|
|
|
#19 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|