![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() .....letterlijk op zijn gezicht zien vallen voor de televisie.
Er mag eventueel wat bloed bij gemoeid zijn, maar het "affront" moet wel duidelijk pijnlijker zijn als de eventuele lichamelijke letsels. Je mag gerust in de details gaan. Go..... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De bv jodewa zou ik graag zijn kop zien vallen. Liefst dat het hoofd van de nek wordt gerukt zodat je nog van die opstekende dingen er ziet uit komen.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Filip De Winter
en dat hij dan wordt rechtgeholpen door enkele allochtonen
![]() |
#4 |
|
![]() Voor duveltje heb ik een prachtscenario op het oog. Zijn pijp door zijn eerste oog boren en dan langs binnen naar het twee oog. Als er langs alletwee de ogen pijp uitkomt trekken zodat de neus wordt verwijderd.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik heb geen aandelen in de NV Dewinter. En misschien ga je ooit ook leren om zijn achternaam juist te schrijven. Ergens loopt nu te lande een Filip De Winter rond met ros haar en groene ogen die aanstoot neemt aan jouw post.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 juli 2007 om 00:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat wens ik duveltje niet toe, maar ik moet toegeven dat het resultaat op Michael Jackson moet lijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jazeker mag met zijn gat op zijn sabel gaan zitten tot datie er langs zijn schedel uitkomt.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij altijd van dat soort fantasietjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik vind mezelf niet creatief genoeg daarom doe ik wat oefeningetjes.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar het is wel interessant wat soort fantasietjes je erop na houdt. Ik fantaseer wel eens over een mooie vrouw die me ... eh... (niet voor jouw te jonge oren), maar nu gaan fantaseren over breinen die over de vloer vliegen en zo. nah... niet mijn ding. Succes met je psych nog...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou Louis Michel wel eens eeen stamp onder zijn *** willen geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 27 juli 2007 om 01:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Ik wil Verhofstadt wel eens op zijn smoel zien vallen dat er geen tand in zijn bek nog heel is.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is nog lang he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Tom Barman en een marmeren trap zou wel interessant zijn. Misschien valt de "ik weet het en ik ben beter dan al die achterlijke seperatisten"-mentaliteit er wel uit.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 27 juli 2007 om 01:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal er blij mee zijn... dan kan hij morgen naast de "prijs voor de democratie" nog een nobel prijs in ontvangst nemen. Je wordt niet elke dag aangevallen door een Vlaamse trap.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 27 juli 2007 om 01:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik kan je verzekeren geen mooi zicht. Spijtig dat je er niet bij was om de rest van mijn gescheurde tong af te rukken. Maar ja...je kan niet alles hebben in het leven,hé ![]() Ik zou het liefst van al Madame Milquet eens tegen een boom zien knallen als ze Hertoginnedal opscheurt.Voor de camera's wel te verstaan. Ik heb al veel degoutante wijven gezien, maar die slaat toch alles. Een echte afknapper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Dat gaat moelijk worden... Vergeet nit dat ingeval men vor de afbraak van bruggen geen grote betonschaar meer vind, men dus wel Verhofstadt belt... Een val zal dus hoogstens een blijvende indruk nalaten waar de kuisvrouwen op zagen omdat er altijd vuil inkruipt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() Louis-Michel zou ik eens graag zien vallen... Hij moet zich niet verwonden ofzo, maar ik en enkele vrienden hebben gegokt hoeveel 'michielssen'en je nodig hebt om die terug recht te krijgen....
|
![]() |
![]() |