Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 26 juli 2007, 16:55   #1
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard Forumidioten jagen allochtonen en moslims weg

Zo is dat. De frustré's die hier zetten kunnen en willen zelfs niet met hen in dialoog treden op een normale, beschaafde manier. Politics.be is eigenlijk de naam discussieforum niet eens waard.

En zelf heb ik er nu ook genoeg van. Ik zou echt een grotere masochist zijn dan ik dacht, moest ik toch blijven.

Dus: vaarwel politics.be.
Uh-Huh is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:06   #2
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Sayonara!
Savatage is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:08   #3
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Zo is dat. De frustré's die hier zetten kunnen en willen zelfs niet met hen in dialoog treden op een normale, beschaafde manier. Politics.be is eigenlijk de naam discussieforum niet eens waard.

En zelf heb ik er nu ook genoeg van. Ik zou echt een grotere masochist zijn dan ik dacht, moest ik toch blijven.

Ik begrijp je standpunt, maar toch:
"Si tous les dégoutées s'en vont, il n'y a que les dégoutants qui restent."

Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 26 juli 2007 om 17:08.
Dr. Strangelove is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:08   #4
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Groetjes hé
Oud 26 juli 2007, 17:35   #5
Dycore
Banneling

Standaard

Het ga je goed. Discussiëren betekent nu eenmaal dat je soms tegen je schenen geschopt wordt. Als je dat niet kan aanvaarden, kijk dan wat tv zoals een plant.
Dycore is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:36   #6
Dycore
Banneling

Standaard

Dus: het is de alweer de schuld van de anderen. Meer moet je echt niet verwachten van een moslim.
Dycore is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:38   #7
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dycore Bekijk bericht
Dus: het is de alweer de schuld van de anderen. Meer moet je echt niet verwachten van een moslim.
De typische islamitische attitude ...
Online is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:53   #8
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vaarwel. Dit was echter beter een topic voor K&K geweest.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 juli 2007 om 17:53.
van Maerlant is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:54   #9
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Komaan jongens, maak toch zo geen idiote veralgemeningen Men lijkt er alleen maar dommer door, hoor.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:56   #10
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Komaan jongens, maak toch zo geen idiote veralgemeningen Men lijkt er alleen maar dommer door, hoor.
Dat is geen idiote veralgemening , maar een nuchtere vaststelling, die trouwens besloten ligt in de uitdrukking insh'allah. M.a.w. ze zitten er zelf nooit voor iets tussen.
Online is offline  
Oud 26 juli 2007, 17:57   #11
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Dat is geen idiote veralgemening , maar een nuchtere vaststelling, die trouwens besloten ligt in de uitdrukking insh'allah. M.a.w. ze zitten er zelf nooit voor iets tussen.
Kent u alle moslims? Zoniet, dan vrees ik dat u er geen uitspraak over kan doen.

van Maerlant is offline  
Oud 26 juli 2007, 18:13   #12
system
Banneling

Standaard

Citaat:

Alweer zo'n vooringenomen uitspraak zonder veel inhoud. Typisch. Voor zover u het nog niet wist: er zijn ook ettelijke christenen die wegblijven op dit forum. Goed geweten.

Laatst gewijzigd door system : 26 juli 2007 om 18:21.
system is offline  
Oud 26 juli 2007, 18:34   #13
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Alweer zo'n vooringenomen uitspraak zonder veel inhoud. Typisch. Voor zover u het nog niet wist: er zijn ook ettelijke christenen die wegblijven op dit forum. Goed geweten.
Oh, maar men hoeft zelfs niet gelovig te zijn hoor om hier weg te blijven. De Standaard benoemde dit forum (ik weet de exacte woorden niet meer) als een soort marginaal racistenclubje. Het is vooral droevig voor de siteleiding die zijn werkstuk op deze manier te schande ziet gemaakt, ondanks al hun goede bedoelingen en hard werk. Het vervelende is dat het op den duur zichzelf in stand houdt : de mensen die echt willen discussiëren hebben de moed niet meer om hier nog een thread te beginnen, omdat ze goed weten dat die binnen de kortste keren toch wordt bedolven door bakken haveloze onzin.
Oud 26 juli 2007, 19:03   #14
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

bye bye

see you later alligator.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline  
Oud 26 juli 2007, 19:09   #15
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Oh, maar men hoeft zelfs niet gelovig te zijn hoor om hier weg te blijven. De Standaard benoemde dit forum (ik weet de exacte woorden niet meer) als een soort marginaal racistenclubje. Het is vooral droevig voor de siteleiding die zijn werkstuk op deze manier te schande ziet gemaakt, ondanks al hun goede bedoelingen en hard werk. Het vervelende is dat het op den duur zichzelf in stand houdt : de mensen die echt willen discussiëren hebben de moed niet meer om hier nog een thread te beginnen, omdat ze goed weten dat die binnen de kortste keren toch wordt bedolven door bakken haveloze onzin.
Yep.... hangt er natuurlijk van af wat je onzin noemt. Als je dit soort berichten post, in een draad met een titel zoals "jagen weg", en gepost door een moslim(a??), dan zou je onder onzin, de constante (en volgens mij gerechtvaardigde EN gedocumenteerde) aanvallen op islam en moslim attitude kunnen verstaan.

Hoe je het draait of keert: al die discussies draaien grosso mode op hetzelfde uit: de islam-aanvallers komen met teksten (koran en ahadit en nieuwsberichten en geschiedenis) en krijgen nooit een serieus onderbouwd wederwoord.
En dat is mijn ervaring, voor zover ik al deelnemer ben.

Dat er bakken onzin volgt op een post, heb ik zelf ook kunnen vaststellen, toen ik een idee lanceerde ivm een draad over banningen.
Toen ik zag wat rommel er gepost werd, begreep ik de moderatie een stuk beter.

My $0.02
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline  
Oud 26 juli 2007, 19:09   #16
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Tot ziens!
Oud 26 juli 2007, 19:36   #17
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Je komt wel terug. Allicht onder een andere naam, maar dat soort "ik ben hier weg" -forummers komen altijd terug.
Oud 26 juli 2007, 20:05   #18
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Spijtig, maar meer dan begrijpelijk. Eigenlijk heb je je altijd zeer waardig gedragen tegen die meute van "eigen volk eerst-barbaren". Maar "trop is teveel, en teveel is trop", zei ooit een Brusselse beenhouwer...en plots brak bij jou de veer waarschijnlijk.
Het ga je goed.
Pietje is offline  
Oud 26 juli 2007, 20:13   #19
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Spijtig, maar meer dan begrijpelijk. Eigenlijk heb je je altijd zeer waardig gedragen tegen die meute van "eigen volk eerst-barbaren". Maar "trop is teveel, en teveel is trop", zei ooit een Brusselse beenhouwer...en plots brak bij jou de veer waarschijnlijk.
Het ga je goed.
Ach, naast de extreme exemplaren onder de VB'ers, heb je nog extremisten van de andere strekking. Maar ik ga toch ook niet lopen voor die argumentloze nitwits?

van Maerlant is offline  
Oud 26 juli 2007, 21:30   #20
Pluche
Staatssecretaris

Pluche's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Tot ziens, ik weet zeker dat je terug komt.

Pluche is offline  
Discussie gesloten

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be