![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.knack.be/blog/blog-algeme....html#reacties
BB houdt niet van FDW, maar zegt wel het zelfde!? Het is een beetje lang om het helemaal af te drukken, maar hier toch een stukje: '... Ik besef dat het lijkt alsof ik hier met Dewinter sympathiseer. Ik kan u verzekeren dat ik die man verafschuw; maar zuurstof is geen giftige substantie omdat Dewinter ademhaalt. Ben ik nu werkelijk bang voor kleine islamitische jongetjes? Nee, ik ben bang voor de islamitische mannen die uit hen zullen groeien. En ik zou een idioot zijn als ik dat niet was; je hoeft maar te lezen over alle smerige propaganda waarmee die kinderen worden gevoed, afkomstig van de imam of via de schotelantenne aangevoerd uit moslimlanden, waar dagelijks soaps worden vertoond die zich baseren op De protocollen van de wijzen van Zion , die onuitroeibare antisemitische vervalsing van de tsaristische geheime dienst. Het probleem is dat wij allemaal Joden zijn. Het probleem is dat Manhattan, de hoofdstad van het konkelende wereldjodendom, ons aller hoofdstad is. En in onze naïviteit verkondigen wij nota bene zelf dat een handvol extremisten uit woede over de onrechtvaardige behandeling van de Palestijnen die torens hebben aangevallen. De meeste brave intellectuelen die deze interpretatie verkondigen weten waarschijnlijk niet wat Palestijnse kinderen in hun geschiedenisboekjes - betaald door de Europese Unie - te lezen krijgen over de Holocaust, namelijk dat die een Joodse overdrijving is. En dat is geen toeval, want het islamitische fascisme is rechtstreeks geënt op het nazisme. ...' Laatst gewijzigd door luc broes : 9 december 2007 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als PD werkelijk hetzelfde zegt (bijvoorbeeld over negationime), waarom zit Roeland Raes (om er maar een te noemen) dan nog bij het VB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tientallen onzedelijk geklede vrouwen in Irak vermoord: In de Zuid-Iraakse stad Basra zijn dit jaar zeker veertig vrouwen vermoord vanwege de manier waarop zij zich kleedden. Hun toegetakelde lichamen werden op straat gevonden met briefjes erbij waarin andere vrouwen worden gewaarschuwd zich te richten naar de islamitische leer. Dat heeft politiechef Jalil Khalaf maandag gezegd. Zie: http://buitenland.nieuws.nl/490365/I...eklede_vrouwen
![]() |
![]() |
#5 |
Burgemeester
|
![]() Het begint stilaan te dagen, hopelijk niet te laat....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() dat is duidelijk aangericht door extreme christenen!
Beter Benno Barnard op de hoogte brengen zodat hij zijn tekst kan aanpassen; Laatst gewijzigd door luc broes : 12 december 2007 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hebt u goed gezien. Het is een kleine greep uit de daden van christelijke terreurgroepen zoals de Falangisten, het IRA en de Ku Klux Klan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De KKK kan je nu moeilijk een christelijke beweging noemen. Ok, die mannen dwepen wel wat met christendom, maar hun daden staan haaks op het christendom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wil maar zeggen: bij alle grote levensbeschouwingen (behalve misschien het Boeddhisme) zijn er geweldadige, extremistische minderheden. De overgrote meerderheid keurt hun daden af, zeggende dat hun daden haaks staan op hun levensbeschouwing. Maar ik begrijp Broes wel hoor. Als partijslaaf kan hij niet anders reageren. Moslimhaat is nu eenmaal hetgene waar zijn partij in grossiert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ? de daden van al quada haaks op islam? Nooit de koran vastgehad zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Een moslim is ze niet, maar *knip*
Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 15 december 2007 om 20:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kwoteer mij eens een paar verzen uit de koran die oproepen tot het vliegen van boeings in wolkenkrabbers, enz..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik herhaal:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Daar kan ik me voor een groot stuk in vinden. Maar toch niet helemaal. Vele moslims (blijven) streven naar de Umma Islamia. U kunt het ergens vergelijken met het streven van de katholieken (christenen) vroeger. We moeten ons daar geen illusies over maken. De islam is (blijft?)een dogmatische godsdienst die geen Verlichting heeft meegemaakt. In die zin is het een 'veroverende' godsdienst. Zieltjeswinnerij. Nihil novi sub sole. Laatst gewijzigd door system : 15 december 2007 om 19:52. |
![]() |
![]() |