![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Deze week was er in Luik een tragisch ongeval. Ene Rachid was een bom aan het maken met aceton-peroxide: een stof die door Palestijnse zelfmoordactivisten gebruikt wordt. Een zéééér gevaarlijk goedje. Dat heeft onze Rachid ondervonden:twee handjes kwijt. Nu is mijn vraag: is leedvermaak hierom ethisch geoorloofd? Ik heb er namelijk nogal veel
![]() ![]() ![]() En wel om volgende 2 redenen: - Rachid had hééééél waarschijnlijk de bedoeling anderen (onschuldigen) te verminken of te doden. (Terreur dus) - Er speelt ook wel een beetje wrok mee, t.o.v. bvb de 3 jongeren die een man verlamd schoppen en weg komen met voorwaardelijke straffen of 150 uur werkstraf. (Dit is voor mij nl ook terreur) en ons dan nog uitlachen in ons gezicht. Dit geldt ook bvb voor de moodenaars van Mombaerts en co. Wat vinden jullie? Ben ik een ziekelijk persoon (OK, ik weet het, ik BEN ziekelijk, maar de vraag is: ben ik HIEROM ziekelijk) of mag ik mij eens goed laten gaan in mijn pret? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Mij lijkt het een schone zaak dat hij zijn beide handen kwijt is.
![]() Ik zou zelfs meer durven stellen: het is verschrikkelijk spijtig dat hij zijn eigen domme kop er niet af geblazen heeft. Nu moeten we waarschijnlijk nog betalen voor zijn verzorging. Wie binnen de lijnen loopt, komt dergelijke farcen niet tegen Ik val bijna van mijn stoel van leedvermaak, beste SnOOpy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Skoebidoe : 31 december 2007 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Ja. Allah bedoel je.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Zie hier, kaalkoppen bijeen om het leedvermaak van rachid te lachen. tutututut
![]()
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Lincoln, het is niet SnOOpy die ziek is maar Rachid!
![]() misschien kan jij hem helpen om om middernacht vuurwerk af te steken ![]() hijzelf zal het immers niet meer kunnen... Wel voorzichtig zijn hé... bij jou zou ik het jammer vinden mocht je je pollekes kwijt raken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Medelijden hebben met iemand die andere mensen wpu opblazen maar zelf het slachtoffer van zijn daad wordt? Nee, men had hem beter laten doodbloeden en aan de ratten gevoederd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Rustig jongens. Laten we mekaar liefhebben en samen een lied zingen:"Hand in hand, kameraden, hand in hand..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik houd je niet tegen om een kaarsje te gaan steken.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Hoe wist u dat hij iemand ging opblazen, bent u daar mss het levende bewijs van ?
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Hij heeft toch geen handjes meer, hoe kan hij ze dan toesteken ?
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 31 december 2007 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Op het nieuws ?
Bron ??