![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb nen hele goede vriend die homo is,ik krijg daar heel veel vriendschap van,waarom zou dit niet kunnen hé
![]() Wij zijn toch gewoon mensen hé,vrienden zijn gewoon vrienden,of het nu vrouwen zijn of mannen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Soit ik heb ook een goeien vriend die ook homo is...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Daar twijfelt waarschijnlijk niemand aan...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel duveltje? Kondigde jij eergisteren niet met veel poeha aan dat je dit forum zou verlaten wegens de oneerlijkheid van de moderatie? Hoe eerlijk is het dan om meteen onder je oudere nick terug te keren? Is het mogelijk om nog zwaarder door de mand te vallen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft vijanden nodig met vrienden zoals jij?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ehm duveltje = tony46? Of mis ik hier wat?
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien: onbekend is onbemind. Een aantal van hen is alleszins zwaar geïndoktrineerd door godsdienstfanatisji. (genre de imam die siteerde: homo's van een hoog gebouw gooien, met hun hoofd naar beneden ...) Ik heb het nog geschreven op dit forum: kenmerk van godsdienstfanatisji is dat ze hun eigen normen en waarden niet alleen voor zichzelf en hun geloofsgenoten houden, maar ze ook absoluut willen opdringen aan andere mensen. Een aantal onder hen is ook echt bang. Een bange mens moet je ernstig nemen. Gewoon zeggen dat ie niet bang moet zijn, is zeker en vast onvoldoende.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 5 januari 2008 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begint ge u nu ook al te moeien met het feit of iemand op het forum aanwezig is? Ge zoudt het graag voor u alleen hebben he, gij met Filo, Andromeda, Feremans,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ik dat zo hoor hier op het forum loopt Vlaanderen vol met homo's, hoe komt dat ik nooit die mannen tegenkom?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik heb meer vrienden dan jij zou denken. En wel hele normale, en ja er zitten homo's tussen. In het echte leven ben ik een doodnormale huisvader. Het is hier op het forum, onder invloed van een aantal onverdraagzame, extremistische, uitdagende linkse poco's dat een normaal mens extreem-rechts wordt. Als bvb. een bomma van in de 80 jaar gruwelijk gemolesteerd wordt door allochtonen, en de poco-zijde relativeert/ontkent/trekt het in het belachelijke, dan drijft dat mensen in de andere hoek. Dit is één voorbeeld, maar zo zijn er honderden. Het NIET WILLEN ZIEN van bepaalde problemen (kijk naar de reactie van Patje op de brief van Marij Uit Den Boogaard: GEEN REACTIE), en steeds MEER mensen die met die problemen te maken krijgen, zorgen voor het succes van het VB!!! Eerlijk waar, Raf, ik ben ook voor een vreedzame samenleving, waar iedereen gelijkwaardig is. Dat is de overgrote meerderheid der mensen. En citeer mij nu maar ("ik ben racist"), maar dat zal sn00py niet veranderen. Ik ben enorm tegen criminaliteit, gelijk van wie het komt. En ja, ik heb schrik van de opkomst van de islam en de enorme toegevingen van onze "leiders" aan de eisen van moslims, die meer en meer tegen onze democratische waarden beginnen in te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kom je erbij dat jij een homo zou herkennen als je hem tegenkwam?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe herkennen die andere mensen die dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het niet weten...
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik heb een hekel aan veralgemenen. Ik heb ook een hekel aan fanatiekelingen, van welke origine ook, christen jood of moslim. Feit is dat door te veralgemenen ook de onschuldigen worden aangesproken en dan worden deze laatsten ook kwaad. Ik heb niets tegen homo's zolang ze respecteren dat ik er gene ben en ze van mijn lijf afblijven. |
|
![]() |
![]() |