![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.facebook.com/group.php?gi...6641097&ref=mf
Allemaal lid worden ! De Kampioenen moeten blijven ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ???
'k Heb de herhalingen nog maar 27 keer gezien .. Tegen dat ze weer aan de laatste afleveringen zijn beginnen ze toch terug met de eersten ... Die acteurs zullen blij zijn als ze eens iets anders kunnen spelen ... Mijn gedacht ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
natuurlijk moeten die blijven. Dat maakt toch al jaren deel uit van het culturele erfgoed van de vrt?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 'k Ben zo curieus ... Wie zou djie-aar na neergeschoten hebben ... Hoe is't met Pamela (waw , stond in den tijd in de playboy ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Hell, no.
De eerste seizoenen waren nog te pruimen, daarna was het gewoon uitmelken van populaire, maar verschrikkelijk slechte TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dat gaat bijna niet meer. Die acteurs staan voor eeuwig en altijd bekend als hun personage in de Kampioenen. Zie jij 'Markske' al een serieuze rol spelen? Ik denk niet dat dat nog zal lukken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Joop Doderer is na zijn rol als Swiebertje nooit meer aan de bak gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben waarschijnlijk één van de weinige mensen die nog NOOIT naar FC de Kampioenen gekeken heeft. Van mij mag je blijven herhalen tot in den treure. Ik maal er niet om. Ik voel niet de minste interesse of andere beweegreden om naar FC de Kampioenen te kijken. Maar na zoveel jaren vraag ik me af is het niet FC de Veteranen ipv FC de Kampioenen ??
'Geweld gebruiken is een teken van zwakte.' (eigen citaat) Laatst gewijzigd door job : 18 juni 2009 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pas op , "Markske" zonder brilletje op en die kuren er bij herkennen de meesten niet eens ... Ook Carmen loop je los voorbij als je ze in haar gewone doen ziet hoor ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze veranderen alles naar een andere omgeving . Met "Are you beiing served" hebben ze dat gedaan , ik dacht dat ze het hele gegeven naar een hotel hadden verhuist ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het probleem bij FC De Kampioenen is dat de serie teveel vasthangt aan een vaste kern van acteurs, die moeilijk te vervangen is. Een serie als 'Flikken' bijvoorbeeld, waar een regelmatig verloop was bij de hoofdrolspelers, had daar veel minder last van. Maar bij De Kampioenen werkt men nu al bijna twintig jaar lang met dezelfde cast, waardoor de charme, het gezicht en de geloofwaardigheid helemaal zouden verdwijnen met andere acteurs. Zeg nu zelf, of je het nu goed vindt of niet, De Kampioenen zonder Marijn Devalck, Danni Heylen of Johnny Voners, het zou helemaal niet meer hetzelfde zijn en vrij moeilijk om je er nog langer mee te identificeren, toch?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met elk nieuw seizoen van FC De Kampioenen werd de doelgroep een jaar jonger.
Nu ja, ze willen "in schoonheid eindigen..." Daar is het een beetje laat voor, vrees ik. Op zijn minst tien jaar of zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mss zelfs een verhuis naar studio 100 , ze kunnen een veld krijgen in het dorp van samson en de damesploeg er gaan trainen ... Het zou wel leuk zijn om pascalleke de dames van K2 in de douche te zien duwen met kabouter kwebbel er achter en zo ... ![]() |
|
![]() |
![]() |