![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Geloof niet alles wat je op TV ziet over moslims en oorlogszaken. De media is het slaafje van de geheime diensten, doet precies wat zij willen dat er in de krant komt. Jullie worden allemaal gebrainwash, maar het is denk ik al te laat. De opinie over Islam is al gevormd.
http://struggle.ws/issues/war/gulf_media.html Een planeet draaiende houden op leugens is nooit lang vol te houden,Gelukkig dat alternatieve bronnen meer info vrijgeven zodat de zoektocht naar de waarheid steeds beter mogelijk wordt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga ervan uit dat je met "geheime diensten" de CIA bedoelt.
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Het beste dat je kan doen is je TV buitensmijten en niet teveel kranten meer lezen.
Soms zijn er van die rare zaken in het nieuws dat ik me afvraag "waarom doen ze dit toch". Onlangs ging het bijvoorbeeld in het nieuws over geweld en de daders waren moslims, en op de achtergrond speelde oosterse moslim muziek, die erover geplakt was. Ruikt sterk naar manipulatie.
Laatst gewijzigd door exodus : 24 januari 2008 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Euh...wisten we dat al niet? Dat de VS overheid er alles aan doet om de footage uit de oorlog zo clean en technologisch mogelijk te houden terwijl het er in het echt veel rauwer aan toe gaat (met tapijtbombardementen zoals in WW2, napalm, ...)?
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben daar een vrij eenvoudig middel voor: perslui die zich niet aan hun condities houden mogen niet meer mee op stap met de troepen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() "Het Pentagon" in de titel doet vermoeden dat het over de CIA gaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Defensie heeft een eigen inlichtingendienst (net zoals dat trouwens ook in België het geval is): namelijk de DIA (Defense Intellligence Agency)
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Sorry Geert, ik merk nu pas dat je dat net zelf al schreef:
"de CIA zit in Langley, Virginia". Dat komt ervan als men threads van beneden naar boven leest.
Be an independent thinker. There is no other kind. Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 24 januari 2008 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Anyway, er zijn 16 verschillende inlichtingendiensten in de VS, waaronder de CIA, de DIA, de National Security Agency, de National Reconnaissance Office, de National Geospatial-Intelligence Office,...
Wie meer wil weten, klik op deze link: http://www.fas.org/irp/official.html
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Dus die Vlaamse moslima die explodeerde in Irak was in het echt een undercover cia-agente of zie ik het verkeerd?
En in werkelijkheid bestaan de WTC torens nog. Denk je nu echt dat alle nieuws over het buitenland van de Amerikanen komt? Als je dat echt gelooft dan ben je klaar voor Geel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Vreemdeling
|
![]() Als je beter wil begrijpen hoe de media functioneren, raad ik aan af en toe www.medialens.org te raadplegen.
(Een goeie inleiding vind je overigens in dit artikel van John Pilger: http://www.antiwar.com/pilger/?articleid=11979) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Enkel je informatie nog halen van conspiracysites en vooral veel boeken kopen van die handige harry's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Burgemeester
|
![]() Niemand moet naar me luisteren,maar schijnbaar brengen mijn topics wel veel comotie teweeg.Voor mij dus doel geslaagt.En ook ik ben zoekende naar de waarheid en beweer niet dat ik de absolute waarheid in mijn bezit heb maar vele onderzoeken hebben mij wel bevrijd van de slavernij waar velen van jullie nog inzitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"van de regen in de drop" zeker? ![]() In elk geval is het geen goed teken dat Bronto op geen enkele kritische vraag kan of durft antwoorden. Hoe zou dat komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() Hey Bronto
Heb je geen zin je wat in het vuur te gooien met je puur enthousiasme op het Fok forum in NL? Daar zitten permanent 2000 main stream mensen online ? Het zit vol mollen en de Mods houden alles binnen 5 minuten in de gaten Toch krijg je als je iets post op 5 minuten 60 hits of op een uur 900 Voordat het word gesloten of in de conspiracy bak gestopt. Hier zijn heel veel mensen het met je eens ..... Je preekt hier een beetje voor eigen kerk ... zie je... Als we daar met wat meer mensen oppositie voeren bereiken we zeker meer mensen. Het is wel niet zo prettig om te doen... ze zijn heel onbeleefd. En weet je.... We zijn allemaal een beetje veslaafd aan pijn.... Hij die de eerste steen gooit.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De VS heeft daar allesbehalve een alleenrecht op hoor. In Palestina bvb weten ze ook wel wat af van geensceneerde beelden. En we hoeven niet eens zo ver te gaan, de belgische media ensceneren er evengoed op los. Bvb de getrukeerde menigte bij bezoek van Albert in HLN. De meeste media zijn totaal onbetrouwbaar en dienen de belangen van de machthebber van het moment. |
|
![]() |
![]() |