![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() De "Department of Homeland Security" en de FBI hebben woensdag een rapport naar buiten gebracht, waarin staat dat de vertoning van de film van Geert Wilders tot wereldwijd protest en geweld zal leiden. Europa zal het hardst getroffen worden. Volgens dit FBI rapport zal de vertoning van de film met name bij radicale moslims kunnen lijden tot geweld.
De politie hebben hun aanwezigheid in de Moslim wijken al verhoogd en staan in regelmatig contact met de lokale wijk bewoners en coördinatoren, aldus een eerder gepubliceerd rapport. Bron / lees meer: abcnews.go.com Kunnen ze de zaak nog meer opblazen dan krijgen we een kleine burgeroorlog hier.Schandalig dat de overheid en media hieraan meewerken |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dat is toch het doel van
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 januari 2008 om 02:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Schandalig" ja, dat er bij voorbaat zo wordt tekeergegaan over een filmpje van een minuut of 10 dat nog niemand heeft gezien en waarnaar zelfs niemand verplicht is ooit te kijken. Als er echt rellen van komen dan vind ik die relschoppers schuldig.
![]() |
![]() |
#4 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wilders speelt de man. De religie die hij aanklaagt is niet verantwoordelijk voor de stroom migranten in Europa. Die migranten worden op ons afgevuurd door onze eigen instituten. Waarom daar geen film over maken? We worden van binnenuit vernietigd door krachten die de poorten van Europa wagewijd open laten staan. Als er rellen van komen moeten we vooral uitkijken wie er baat bij heeft. Dit zou wel 's gebruikt kunnen worden om de riem wat strakker aan te spannen wat betreft de vrije meningsuiting. Films over "gevoelige" onderwerpen kunnen verboden worden met sociale onrust en discriminatie als voorwendsel ter rechtvaardiging van die zogenaamde 'hate laws'. Ik vind dat Wilders mag maken wat hij wil maar dat er ook wel zoiets bestaat als een agent provocateur die om bepaalde belangen te dienen onrust stookt. Misschien heeft men Wilders net ten tonele gebracht om de riem te kunnen aanspannen . Het zou kunnen dat de 'gentleman' zich daar zelf niet eens van bewust is. Laatst gewijzigd door Ramón Gitannes : 26 januari 2008 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat dit alles met beschaving heeft te maken.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 26 januari 2008 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Tja, geschiedenisleraren mocht/vertrouwde ik al nooit en ik zie ze er voor aan dat ze elkaar te lijf gaan.
Holocaust-betwijfeling lijkt mij een uitgesproken politieke zaak en uit die periode leven nog slachtoffers en hun directe nabestaanden; kan ik niet goed in relatie brengen met de onderhavige topic want hoewel alle geweldpleging foute boel is, in dit geval waarschijnlijk toch iets meer/anders dan "ideologie".
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |