![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En wij maar werken en jaarlijks afdokken aan belastingen. Vanaf nu moeten ze bij mij ook nier lastig vallen met belastingsbrieven.
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant nieuws.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Honderdmiljoen honderdduizensten, gemiddeld! En geen enkele grote vis van 200 miljoen elk of zo? Nie gevonde? Spijtig.
Laatst gewijzigd door DannyS : 15 februari 2008 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Hier scheppen ze een gevaarlijk precedent. Reynders is in vorm.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
burgerlijke ongehoorzaamheid.. wordt beloond ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
pfffffffft ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Financiën moet kapot... in wiens voordeel ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moesten we nu eens gewoon allemaal stoppen met belastingen te betalen?
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() tof signaal aan de wanbetalers, les van reynders, betaal niet en we gaan u niet meer lastigvallen. Sorry voor al de papieren die we door uw bus hebben geduwd.
_BELGIE...
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je mijn vriendin was, had ik daar een trouwaanzoek aan vastgekoppeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan zal ik je voor de fun mijn reactie eens demonstreren.
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Je zou denken dat de bedrijven dan toch iets zullen moeten dragen. Zover zal het echter niet komen want in dit fyscaal paradijs zonder vermogensbelasting en met notariële intrestaftrek zullen we als dank nog meer buitenlandse bedrijven en werknemers aantrekken, tegen gratis overuren. Dat compenseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik ga toch passen, maar toch bedankt voor het aanbod.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() En onmiddelijk beginnen ze weer te kakelen als kippen zonder kop!
Mensen die na 5 jaar hun schulden nog niet hebben kunnen aflossen bij de belastingen zijn mensen die het gewoon niet kunnen. Op dat moment hebben de belastingen alles al gedaan wat mogelijk was. Loonbeslag, beslag op bankrekeningen e.d. als dat allemaal nog niet heeft kunnen bijdragen tot het aflossen van de schuld is het wel duidelijk dat die schuld nooit afgelost kan worden en de staat enkel maar geld kost. Maar voor mijn part doe je maar hoor, betaal je belastingen niet, maar kom niet huilen als de deurwaarder voor je deur staat want wie geld heeft kan zijn belastingen betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik de vraag stellen over de legitimiteit van die belastingscontroleur, of is dat teveel gevraagd?
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 15 februari 2008 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Inderdaad...
Er wordt ook duidelijk vermeld: Volgens Reynders gaat het omMaar ja, als we maar kunnen zeveren... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Volgens goede bron gaat de Koning,als rijkste van dit land en Staatshoofd,om zijn land te redden,de rest bijpassen.
Fabiola doet alvast haar duit in het zakje. Paola ook. De Belgen verwarmen zich minder,en om een verhoging van verlies tegen te gaan,verwarmen zij zich meer.Zweten in Laken Laatst gewijzigd door Gargamel : 15 februari 2008 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is ook maar omdat de werkgever zich plooit dat er iets van uw loon verdwijnt. ik heb overigens niks tegen het principe 'belastingen'. maar ik verveel me en ik zou graag wat chaos zien. ![]()
![]() |