![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Rooie Martine..zoals ook wel wordt genoemd werkt 30 jaar voor de VRT.
Dat ze het niet echt heeft op de rechtsen of het Vlaamse is zeker geweten. Maar waar ligt de oorzaak ...mss hier wel. Uit HLN: In 1984 moest ik naar een Vlaams nationalistische betoging en stond gewoon op de stoep, toen ineens een betoger naar mij kwam en me begon te schoppen en te slaan. Mijn bril kapot, en ik zat onder de blauwe plekken, maar was er vooral door geschokt. Ik vond het erg dat mensen mij zo haatten terwijl ik enkel mijn werk deed. De toenmalige BRT reageerde er niet op, wat het nog erger maakte. Ik denk dat een aantal bazen moet gedacht hebben...goed dat ze haar eens onder handen nemen. ... Het feit dat ze zelf de gedachte had...dat men haar eens bij de tijd moest zetten...zegt veel over haar 'objectiviteit' . Zeker in de omgang met Vlaams nationalisten. Laatst gewijzigd door De Prof : 1 februari 2008 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pets pets pets ging het tegen haar lelijk zuur gezicht, zo krijsen als een varken dat ze deed. Laatst gewijzigd door HAMC : 1 februari 2008 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() ik snap niet goed wat je hier bedoelt?
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij zou ze een encountertje met "jongeren" veel verrijkender gevonden hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als zelfs een journaliste zo laag zinkt dat ze moet beginnen met moddergooien in het wilde weg, is het wel echt triest geworden. Rechtse Tange wil gewoon het Vlaamse emancipatiestreven bekladden, en begint dus nu maar wat in het wilde weg te schoppen. Het voorval kan best realiteit zijn, maar het feit dat ze koeien uit de sloot haalt uit haar eigen geboortejaar, is wel wat doorzichtig. Ach, ja, riooljournalistiek is van alle jaren...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 1 februari 2008 om 18:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() het is toch bekend dat ze trotskiste was tijdens haar studententijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() De media wordt niet zomaar aangevallen in betogingen...tenzij je provoceert of partij kiest.
Doordat ze zelf de gedachte had dat sommige bazen haar niet zouden steunen, wist ze best dat ze niet aan objectieve verslaggeving doet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Niet helemaal juist, ik was erbij. Martinne liegt. Vuile nazi's riep ze en ze kreeg petsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pft, laf wijf. Beetje gaan schelden en je dan achter je perskaart verschuilen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() En trouwens, de titel is niet helemaal juist. Er zijn ook petsen uitgedeeld door de jongens van het NF, en dat waren verre van vlaams-nationalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Man man, dat was lachen. Haar cameraman en soundman die draaiden zich om toen het gebeurde, die deden of ze het niet zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Die is als een Thange geboren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Iemand slaan voor een opinie: fraai! Ze hadden jullie moeten vervolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Dus is de klacht maar geseponeert. ![]() En trouwens, de meeste van ons hadden die morgen gedoucht, dus van vuile nazi's kon geen sprake zijn. Laatst gewijzigd door HAMC : 1 februari 2008 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vuile Nazi, jij!
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsjonge, tsonge... Maar tegen 'nazi's' zo'n grote bek opentrekken...
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Het mens walgt van en haat Vlaanderen en Vlamingen he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dat vlak verschilt ze dus geen haar van haar rode soortgenoten.