![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Onze openbare diensten zouden misschien toch eerst eens het goede voorbeeld moeten geven (of doen ze dat nu juist wel?
![]() Steeds meer postbodes verbergen brieven http://www.standaard.be/Artikel/Deta...kelId=US1OFLJV Van die postbodes... ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 25 februari 2008 om 10:18. Reden: Bronvermelding |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Misbruik is er nu eenmaal altijd, in een openbare dienst of privé.
Ik onthou vooral bij de postbodes dat overtreders wel degelijk het risico lopen betrapt te worden en het aantal vermiste pakjes daalt. Toch ook een positieve noot in dit verhaal. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Als remedie op lange termijn,
op korte termijn kan het helpen meer realistische doelstellingen naar voren te halen, gerelateerd aan het aantal beschikbare middelen. Laatst gewijzigd door Mataiva : 25 februari 2008 om 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Als men natuurlijk maar 30% meer ambtenaren heeft dan het gemiddelde Europse gemiddelde (dat al veel te hoog ligt), dan zoekt men natuurlijk problemen...
![]() De feremansisten roepen van de daken dat we dringend meer staat nodig hebben.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() In Chipieland zijn er natuurlijk geen (behoorlijk betaalde) ambtenaren meer, geen behoorlijke overheidsdiensten, geen sociaal kapîtaal, en vooral alleen superpampers voor superrijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op staande voet ontslaan + laten opdraaien voor de kosten die erbij komen kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dat vind ik ook van die multibiljonaire lobbygroepen voor supergepamperden..
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 februari 2008 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen, dat zijn wel die groepen die superuitkeringen opstrijken om het sociale bijdragen-stelsel helemaal af te schaffen. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 februari 2008 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het vervreemden of doen verdwijnen van poststukken kan strafrechtelijk vervolgd worden en staat juridisch dus gelijk aan diefstal en alle postbodes weten dit maar al te goed
dus als ze dit toch doen dan wil dit alleen maar zeggen dat ze zwaar onderbemand zijn - en dat ze ergens wel moeten - het gevolg van de georoute dus en gewoon de schuld van het bestuur vd post flik ben ik nooit geweest dus daarover kan ik niet meepraten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() ![]() Wat lees ik net in De Standaard? Juist:
De Standaard (commentaar 25/02/0/08) Tja... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 25 februari 2008 om 13:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() als je bvb pensioenen gaat uitbetalen en je wordt overvallen dan moet je dat kunnen bewijzen - zonder waterdichte bewijzen en of getuigen gaat de roofbuit gewoon van je wedde af
in de tijd was er een jobstudent bij ons en die had reclamestukken langs het kanaal gesmeten - hij werd strafrechtelijk vervolgd de post is bijna overal zwaar onderbemand
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() een keer maakte ik eens mee dat een klant zijn pensioen uitzonderlijk aan het loket was komen afhalen omdat hij de dag dat de postbode er gewoonlijk mee kwam op reis vertrok
niettemin moest ik wegens louter administratieve redenen die pensioen van toen ong 60000 fr mee op ronde nemen - om het gewoon terug mee te brengen dus het systeem waarmee de post iedereen uitbetaald is trouwens nogal ingewikkeld - er zou naar t schijnt logica inzitten maar ik heb het nooit echt begrepen wanneer wie precies moest worden uitbetaald - dat was ook niet nodig want ik moest gewoon alle dagen gaan kijken of ik pensioenen moest meenemen - de ervaren postbodes wisten op voorhand wie ze morgen moesten uitbetalen niettemin liet de post het systeem en hoe het werkt enzo gewoon in de krant plaatsen zodat kandidaat-overvallers overal konden weten op welke dagen er wordt uitbetaald - wat genoeg zegt over het respect dat de top van dit rode nest heeft voor haar werknemers
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
De halftijdswerkers die ze gaan aannemen gaan dat allemaal beter doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() en een fiets moest ik zelf kopen want die kreeg ik niet van mijn werkgever - een uniform kreeg ik nooit - na veel zagen enkel een pet
nadat ik bij de post weg was ging men wel fietsen en brommertjes verschaffen aan de werkmensen men kocht echter unisexfietsen aan die zeer onhandig zijn - zelfs de meeste vrouwelijke collegas reden met een mannenfiets omdat je daarbij op de buis kan gaan zitten en jezelf met je voeten kan verderduwen dit is vooral handig als de bussen dicht op elkaar staan - met die unisexfietsen ging dit niet en er zijn veel ongelukken gebeurt van postbodes die gedurende jaren gewend waren dat er daar een buis was om op te gaan zitten btw met hun eigen fiets die ze gewend zijn en die ze aankochten mogen ze voor de verzekering nu niet meer rijden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 25 februari 2008 om 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Vorige jaar 3 pakjes verloren gegaan en nog steeds niet teruggevonden.
Verstuur nu alles aangetekend en dat werkt. |
![]() |
![]() |