![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Er bestaat nu een forum om over het klimaat te discussieren. Zou dat forum niet beter omgedoopt worden tot het bredere thema: milieu-forum. Klimaatsveranderingen lijken mij immers een onderdeel van milieuprobelemen in het algemeen...
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vind dat een goed idee. Zo zullen mensen die willen discussiëren over allerhande milieugerelateerde thema's er beter hun weg naartoe vinden, want eigenlijk behoren deze allemaal daar (omdat de meeste mensen die echt over het milieu willen discussieren en daar ook de nodige kennis over hebben daar voornamelijk vertoeven). Nu worden mensen die wilen discussiëren over bredere milieuthema's afgeschrikt door de naam 'klimaat'.
Is het misschien ook mogelijk om een aantal milieugerelateerde threads die verspreid staan over het forum naar daar te verplaatsen? Als jullie zo vriendelijk willen zijn, zal ik hier wel een linkje plaatsen naar threads die daar volgens mij voor in aanmerking komen (misschien kunnen anderen dat ook doen). Dat bespaart al tenminste gezoek. En als jullie een moderator nodig hebben voor dat subforum ... dan wil ik me wel kandidaat stellen hé. ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ik zou dat eigenlijk veel liever omgedoopt zien tot "wetenschap". Milieu is maar zulk een fractie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik stel voor het forum om te dopen tot 'tektonische platen' Want het zijn de tectonische platen die aan de oorsprong liggen van milieu, klimaat, en leven. Niettemin is 'milieu' ook al uitstekend, als titel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Mwoah. Een discussie over stamcelonderzoek en politieke implicaties ofzo kan toch ook onder wetenschap? Als dat niet kan, dan mag al dat klimaatgedoe ook wel terug naar een "oud" subform, wil je consequent zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard zou ik de organisatie ook begrijpen indien ze zou argumenteren dat dit in de eertse plaats een politiek forum is. Hoewel ik mij afvraag of je met puur politieke discussies alleen nog veel kan rekenen op belangstelling. Mij lijkt het in dat opzicht meer op kappen op of redetwisten over politieke figuren zonder ideologische standpunten in te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Dat het forum zou worden omgedoopt tot wetenschap vind ik helemaal geen probleem.
Hopelijk is het dan duidelijk genoeg dat de NWO-aanhangers hun copy paste's en gedraal niet echt geapprecieerd worden. Jezus, ik word krankzinnig van die posts in het klimaatveranderingsforum. ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Economisch Subforum is aan't wachten voor u enzo.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik pleit voor een rubriek "kernenergie" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() milieuforum is goed idee, economisch ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Kan dit topic misschien "sticky" gemaakt worden in het klimaatveranderingsforum?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=89951 Bedankt!
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lijkt me idd ook beter. Het is een beetje belachelijk om milieuproblematiek in maatschappelijke aan te kaarten terwijl er wel een klimaat subforum bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat vindt de moderatie van dit voorstel?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() moet je voor suggesties ook een pb sturen naar de moderatie?