![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Bussen
GENK - KRC Genk krijgt 20.000euro van het ministerie van Binnenlandse Zaken. De club gebruikt het geld om het bussenproject verder uit te bouwen. De Lijn zet bij elke thuismatch acht bussen in om supporters van en naar de Cristal Arena te voeren. (pdp) bron :nieuwsblad.be Wat is het verband tussen voetbalclubs en BZ?
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Wellicht om rellen tussen voetbalsupporters zoveel mogelijk te vermijden, wat een ontlasting zou zijn voor de politie en uiteraard de binnenlandse veiligheid ten goede komt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Had er dan ook bv schoenen voor kunnen kopen, heeft toch weinig te maken met supportersveiligheid...
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
als ik me echter aansluit bij de nationale voetbalbond.......... mag ik iedere week ambras en overlast veroorzaken en iedere keer beroep doen op de politie om de cirque komen op te kuisen als het nodig is......... en daarbovenop krijg ik nog subsidies van BZ........... t'ja mijn activiteit haar "feestgehalte" zal niet opwegen tegen het voetbalfeest zeker ???? ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Dus Ice-man voetbal afschaffen of heeft u een beter idee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() zucht
![]() wat een verspilling
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() maja
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() gepost gisteren morgen als 1 april grap?
|
![]() |
![]() |