![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Na de succesvolle meetings in Baarle Hertog / Baarle Nassau, Antwerpen, Dordrecht en Rotterdam hebben we een stevige basis gelegd met de Baarle-werkgroep voor Vlaams-Nederlandse integratie. Diverse media hebben onze opinieteksten gepubliceerd en de website begint gestalte te krijgen. Het is nu zaak uit te bouwen en tijd voor een nieuwe meeting. Alle geïnteresseerden die de tien uitgangspunten kunnen onderschrijven zijn van harte welkom. Zie ook hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=88686
Locatie Antwerpen. Zo dicht mogelijk in de buurt van het Centraal Station. Juiste locatie volgt. Timing (Definitieve invulling volgt) 13u00 Inloop 13u30 Bijeenkomst en kennismaking 14u00 Aanvang van de besprekingen 18u00 Einde van de besprekingen - tijd voor eventuele andere zaken. Agenda(Definitieve invulling volgt) Aanwezigen: Leden van de Baarle werkgroep en belangstellenden. Geef je op in deze draad of via PB aan Kortaf . Volg deze draad voor regelmatige updates. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 3 februari 2008 om 21:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 3 februari 2008 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Of je moet zien dat je met iemand meerijdt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Ik heb een rijbewijs, maar nog maar net (logisch gezien m'n leeftijd) ... daarom dat ik twijfel of ik wel zelf zou rijden.
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 3 februari 2008 om 22:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er Baarle-leden van mijn streek zijn, eigenlijk ben ik toch wel in staat om zelf te rijden he .. ![]()
Atmosphere quote .... zichzelf en valt door de mand als dubbelaccount: Laatst gewijzigd door DebianFox : 3 februari 2008 om 22:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de tweede keer in Antwerpen? Uitgeput qua Vlaamse steden?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ik heb helaas die dag al andere verplichtingen maar de meeste standpunten trekken me wel aan.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 4 februari 2008 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Sommige mensen komen helemaal uit het hoge noorden van de Nederlanden. Die kunnen we moeilijk naar Veurne, Tongeren of Erpe-Mere doen afzakken. Vandaar de keuze voor steden die min of meer centraal liggen in de Nederlanden en/of uitstekend bereikbaar zijn met de trein. Antwerpen, Dordrecht en Rotterdam zullen de vaste vergaderstekken worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan weeral niet, nonde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ps. ik wil niet moeilijk doen, hoor. ik kan die dag sowieso niet.)
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 4 februari 2008 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Brussel zal één van de hoekstenen van onze werking worden. En het kan in de toekomst best ook eens dienst doen als vergaderlocatie, de bereikbaarheid is immers ook vanuit Nederland optimaal. Citaat:
Dat is toch nieuw voor mij, en verheugt me zeer. Zal ik je op de lijst van geïnteresseerden zetten? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Het schoolvoorbeeld is 5km/h, 6 is al redelijk snel. En ik heb de nodige wandelervaring...
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 4 februari 2008 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Ik dacht dat het deze keer weer op een zaterdag zou zijn?
Ik denk dat het zo erg lastig voor mij wordt om zondagavond op tijd thuis te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben een voorstander van een onafhankelijk Vlaanderen. Daarbuiten ben ik voorstander van het decentraliseren van bepaalde bevoegdheden naar het zo laagst mogelijke kader, i.e. de stad of de gemeente en zelfs, daarbinnen, de wijk of het district. Indien ik zo kijk naar wat daar in tegenstelling het overkoepelde kader best is, richt mijn sentiment zich meer tot een nauwer samenwerken tussen de verschillende lage landen; omdat de Lage Landen op zich nu net zo gekenmerkt worden door overeenkomsten die treffend genoeg zijn om dat bij mij op te wekken (ik denk aan historische, economische, culturele &c. elementen). Onder geen beding "moet" er dus iets. Antwerpen "moet" geen onafhankelijke stadstaat zijn - en zelfs dan nog zou het onoverkomelijk binnen een kader van "een Nederlanden" vallen. Ik "voel" het echter wel in die en die mate aan. Ik ben geen mens van "moeten", maar van "voelen"; dat staat me toe om verscheidene meningen te lenen, te bundelen en te verdedigen. |
|
![]() |
![]() |