![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bij deze wens ik zowel de media te bedanken die de laatste dagen over de B.U.B. en zijn voorstel aan Prins Laurent berichten alsook de B.U.B.'ers die eraan mee helpen de standpunten van onze partij bekend te maken. Samen zullen we er in slagen de Belgische stem te laten horen bij de volgende verkiezingen !
Leve België ! Leve Europa ! |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ja, ik heb het gehoord in de nieuwe wereld
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze hebben net op CNN alle normale programma's afgebroken om dit wereldschokende nieuws door te geven.
Compleet met logo, reclamefilmpjes en alles der op en der aan. Hedenavond in primte time zouden ze zelfs Hans1 uitnodigen voor een interview live op TV. Belgie is nu wel definitief gered.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen excuses meer dus voor het lage stemmenaantal van binnen enkele maanden... 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() met de volgende leadtekst:
Hans de bouwer, kunnen wij het maken? Hans de bouwer, nou en of ! |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() YES YES YES !!!!!!!!!!
Proficiat aan alle militanten en sympathisanten van de BUB. Het kan niet meer stuk. Proficiat, jullie hebben het verdiend! De e-mails komen met honderden binnen. De telefoon staat roodgloeiend Alle gemeentehuizen hebben de deuren opengezet. De bevolking kan er massaal zijn steun betuigen aan deze nieuwe formatie die samen met hen zal strijden voor vorst en vaderland! De normale Radio en TV-programmatie wordt vanavond stopgezet. In de plaats volgt er een toespraak van Hans I, de bijzonder populaire partijleider. Hij zal er de bevolking oproepen rustig te blijven tot 13 juni. De dag van de bevrijding..... Voorwaar, een mooie dag voor België!
#9 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hela ![]() groeten, BOB.
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waardoor denk je dat de natiestaat wérkelijk ontmanteld wordt: door de EU of door de regio's? ![]() ![]()
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Ik zal open kaart spelen, maar eigenlijk vind ik dat gedoe van die prins een beetje, ... Wie laat er de meest onozele onbekwame prins nu een lijst trekken, ik wil ni weten wat er gebeurt al BuB echt een monsterscore haalt waar vb jaloers op zal zijn. De laurant parlementslid, of zelfs minister :d
Even zeggen. Ik ben fier dat we een prins Laurent hebben (dat meen ik) eindelijk gedaan met die stijve harken, er mag wel leven in een prins zitten. Maar zo iemand moet daarom geen lijst trekken met de verkiezingen he. (mag een prins eigenlijk aan politiek doen?) Wel een leuke manier om toch in de media te komen ![]() Belgische en vooral Europese groeten, Funcky
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (Valse) Europeeërs die Europa met "eengemaakte, economische ruimte" of "vrijhandelszone" verwarren, gelieve gewoon te zwijgen hierover. Handen af van ONS Avondland! 8)
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() als N-VA morgen een artikel schrijft dat ze koen wouters op de lijst wil zal dat ook in alle kranten staan.
|
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() En dan kwamen ze tot de nuchtere conclusie dat dit slechts een reclamestunt is en een lid van het koningshuis nooit lid kan uitmaken van een politieke partij
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wij bieden hem het erelidmaatschap aan. En Laurent is niet onbekwaam, hoe kunt gij dat nu weten ![]()
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
hij moet maar 1 letter zeggen en we weten hoe laat het is. mischien is het roze ![]() |
||
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |