![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ik antwoord op thesisenquetes: | |||
niet, want ik vind dat flauwe zever |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
opzettelijk fout, omdat ik een klootzak ben die graag mensen ambeteert |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
altijd, ik heb geen zelfrespect en doe alles wat de eerste de beste kwibus mij vraagt |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
omdat ik medelijden heb met die sukkelaars van studenten |
![]() ![]() ![]() |
8 | 44,44% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga een thesis schrijven over het fenomeen van thesisschrijvers die hier op dit forum komen vragen enquetes in te vullen en hoe de respondenten daarop reageren. Kunnen jullie me helpen door deze enquete in te vullen?
Je maakt kans op het winnen van een heuse iPad! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pelgrim, ik mis de optie: 'ik doe daar niet aan mee want ik heb geen tijd'.
En Pelgrim, aan jouw enquete doe ik niet mee, want ik heb daarvoor geen tijd. Sorry hoor Pelgrim.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb een abominabel grote bewondering voor diegenen die zulke prachtige vragen kunnen stellen en zodanig kunnen inkleden dat ze nog zinvol lijken te zijn.
Zelf dacht ik al eens aan de vraag : moet er een aparte provincie "De Kempen" opgericht worden los van de "Restprovincie Antwerpen" ? Maar ja : dat is dan weer veel te serieus. een andere is "Zijn kattenbezitters superieure mensen in vergelijking met alle anderen ?" enzovoort... (vrij naar Kurt Vonnegut)
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
is ni goe voor u? Gij krijgt al zeker genen iPad se. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat is een ipad? Een pad die "I" zegt ? Een pad aan het begin van de paddentrek ?
De schoonmoeder van een kikker ? Leg het me uit aub !
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze der iemand anders met lastig vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "soms wel, soms niet, afhankelijk hoe mijn muts staat" ontbreekt ook als optie.
Enquête van mijn botten ja. ![]() Laatst gewijzigd door lantjes : 11 april 2010 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sukkelaars die hebben amper geld pintjes te kopen en dan krijgen ze er nog een berg werk bij van het school ook.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vul de meeste in, omdat ik op dit uur niks beters te doen heb
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Een masterthesis op basis van een online bevraging....
Wat voor cursussen doen daar aan (ik durf ze nog niet eens opleiding/studie te noemen)....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik vind vele reacties hier (en de meeste van de antwoordmogelijkheden van de poll) niet al te vriendelijk naar studenten toe. Denken jullie misschien dat het gemakkelijk is om een thesis te schrijven? Ik kan jullie verzekeren dat het geen pretje is, en wanneer je onvoldoende bruikbare respondenten vindt, het niet bepaald meehelpt! Volgens mij zouden de niet-opgeleiden hier diegenen die wél graag een diploma zouden behalen beter wat meer helpen. En opzettelijk foute antwoorden invullen is gewoon belachelijk. Want daar verspil je niet alleen je eigen tijd mee, maar vooral ook die van de student. Ik dacht dat dit een forum was voor intelligente mensen, maar daarin heb ik mij overduidelijk vergist. Tot slot nog oprechte dank aan diegenen die mijn thesisonderzoek (dat ik hier 10 dagen geleden poste) wél invulden (en liefst dan ook nog eerlijk). Laatst gewijzigd door carole_eippers : 14 april 2010 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() In ieder geval productieloos. En dan een pol maken om thessisen belachelijk te maken: LOL. Wie maakt zich hier echt belachelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Het is misschien bij je opgekomen dat je bij een onderzoek een zo aselect mogelijke steekproef dient te gebruiken? Als je dus enkel je vrienden ondervraagt, of de mensen uit je buurt (of idd: de mensen van op één enkel forum), dan ben je dus inderdaad verkeerd bezig. Heb ik ergens gezegd dat ik enkel en alleen vertrouwde op de mening van de gebruikers van dit forum? Neen...
Als ik enkel mijn vrienden ondervraag, zouden er teveel slimme hoogopgeleide mensen in mijn steekproef zitten. Daarom poste ik mijn link ook hier, kwestie van wat te compenseren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit hier al acht jaar. Jij elf dagen. Ik denk dat ik dus wel iets beter weet wat de waarde is van polls op dit forum. Niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij het deel uitmaakt van het opzet van de bevraging zou ik het nooit of te nimmer in mijn hoofd halen een thesis te schrijven met daarin online verzamelde gegevens |
|
![]() |
![]() |