![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.stadsomroep.com/detail.asp?NUM=24609
Blijkbaar wil de Bab van mister personality Ruben de Dauphin de Vlaamse leeuwenvlag verbieden, of toch het uiterlijk vertoon hiervan. Dit gaat niet alleen regelrecht in tegen de vrije meningsuiting en nog een rist andere grondwetsartikelen, het is ook volstrekt onzinnig en helpt slechts de tegenstanders van België. BEBBABUnie'ers, wat hebben jullie hier op te zeggen? Hoe komen jullie er in godsnaam bij om zoiets te doen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Amaai, een petitie die wat, minder dan 10 man heeft getekend (zijn er zelfs niet meer BUB'ers?)? Ik zou me zelfs schamen om die petitie te tonen moest hij van mij zijn. Ik snap niet waarom ze de vlag zouden willen verbieden (tenzij hij mischien echt gigantisch is en het zicht op bepaalde mooie gebouwen hindert wat me zeer sterk zou verbazen). Ik zou dit gewoon classeren en beschouwen als een schreeuw om aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou nu toch overwegen om achter die leeuw een serieuze pak aluminiumfolie te steken zodat die vlag nog méér blinkt.
Wa ne zever! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou niet van zinnen die beginnen met echter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel grappig.
Waarom mag in Vlaanderen geen Vlaamse Vlag meer worden gehangen? Omdat toeristen dat plaatsje nogal veel fotograferen? Zet dan een fotografeerverbod hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er bestaat inderdaad ookj nog een "leeuwenvlag" die in zwang was tijdens het 1000jarig rijk
zo'n beetje met hoeken en kanten (& vanzelfsprekend zonder keel tong en klauwen). De vlaggen van nazi-emblemen zijn alvast in de Bondsrepubliek verboden .. ik zou aan een vlaggenverbod voor bepaalde vlaggetjes dus in principe niet te zwaar tillen.. maar er moeten wel duidelijke bezwaren zijn... Een vlag verbieden "symbool van gansch de vlaamsche beweging, lijkt nergens op.. alhoewel de verschillen tussen de vlag van Vlaanderen en de nazivlag in sommige gevallen nogal subtiel zijn.
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De BUB was al niet relevant, waarom zou een halve BUB wél relevant zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Burgemeester
|
![]() Ronduit belachelijke petitie.
Trouwens, je zou eens moeten weten hoeveel Turkse vlaggen in mijn dierbare gemeente uithangen. Enkele met de afbeelding van één of andere patriot op. Als je dan toch belachelijk wil doen, maak daar dan eerst maar werk van. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Even zeggen dat de Belgische Unie (B.U.B.) hier niets mee te maken heeft en zich hier volledig van distantieert. We leven in een vrij land en dat geldt ook voor Vlaams-nationalisten, hoe verderfelijk hun ideeën ook mogen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Haha. Opzet gelukt van die madam.
![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Heel subtiel, moet ik zeggen. Je moet al goed kijken voor je het doorhebt. ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 mei 2008 om 19:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Die met dat geel was toch de Vlaamse Leeuw hè? Of vergis ik mij nu? Ze lijken toch zo verschrikkelijk hard op elkaar!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Ruben eender deze vlag bedoelt, maar dan nog...
![]() ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 mei 2008 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En WAAROM post ik hier in godsnaam ook????
*slaat zichzelf even voor het hoofd en steekt alle schuld op de rum*
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() ik ben het voor een keer met je eens .schabouwelijk !
Laatst gewijzigd door Luc Bekaert : 14 mei 2008 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dit zal Ruben leren van een petitie op te starten. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dit bericht gewoon nog even citeren. Just for fun...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |