![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Zou leterme wallonië gaan verkopen zijn aan Sarko....?????
zouden de fransen de walen wel willen ?????????????? ![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen en Wallonië zijn toch al lang verkocht aan Frankrijk? Ga eens na hoever de Franse invloed gaat op de economie hier...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoe zou dat komen? Het grootste durffonds in Vlaanderen is maar 300 ME waard. Vergelijk dat met CNP (Albert Frère) die is er meer dan 6.000 ME waard. En dan spreek ik niet over de Franse of over de Engelse, en vandaag de dag steeds meer de Chinese en die uit het Midden-Oosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou maar al te graag meer Vlaamse economie willen zien...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Dat is nu net de strategie die Frère nooit gevolgd heeft, een economische strategie binden aan een regio, hij heeft altijd cross-border gewerkt, daarom dat hij 20 keer meer investeringsmiddelen heeft dan het grootste Vlaams fonds. Vlaanderen denkt niet global enough, ze denken te klein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is er een fervente aanhanger van de rattachisme die bij "Le Figaro" werkt : Eric Zemmour. Maar bon, hij blijft een uitzondering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik dat onderscheid maak, doel ik vooral op "in wiens handen is de macht om deze economie draaiende te houden of net te kelderen". Om het in extremen te stellen he. In wiens handen is de beslissingsmacht? De economie in Vlaanderen staat er voornamelijk dankzij buitenlands kapitaal. Daarom is één van mijn vele vragen wanneer het over Vlaamse onafhankelijkheid gaat, of er wel voldoende rekening gehouden wordt met de structuur van de economie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sarkozy heeft al duidelijk gezegd dat België voor zijn eigen problemen moet zorgen en ik geef hem 100% gelijk. Het is niet aan Frankrijk of aan Nederland zich te bemoeien met de problemen van België. Het is aan België zelf die problemen op te lossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=aamYT-a9vFc Op het einde (2:45 ongeveer) spreekt Laurent Romejko over het weer in de Europese hoofdsteden en wat merken we? Niemand spreekt van Brussel............maar wel van Amsterdam, Berlin, etc....... Laatst gewijzigd door Everytime : 5 mei 2008 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leterme heeft wel enerzijds.... anderzijds.... gebruikt in het interview achteraf. Kenmerk van de echte CVP.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |