![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kijk, in de zomer zit iedereen liever onder ne buitenlandse palmboom of ergens op een zonnig terras dan thuis achter de pc
't is idd amper te geloven, maar het is zo vandaar dat de meeste forums er tijdens de zomer zomaar kaaltjes bijliggen daarom dus dit oergezellige, met knetterend haardvuur op de achtergrond, uit de vlaamse klei gerukte winterfeeling forum. hier dus enkel gezellige en warme onderwerpen die je normaal tot in de winter zou bewaren, klaag hier over de sneeuwballen die de buurjongens in je nek gooiden (waarna je, terwijl je er eigenlijk van geniet, kan doen alsof je ze woest achterna komt gelopen), post hier je verlanglijstje voor de kerstman, stel vragen over de elfstedentocht, geef tips over aanstaande kerstmarkten en breng verslag van je bezoek aldaar, wie wint het vierschanzentoernooi, hoe knip je zelf de mooiste kerstkaartjes,...enzovoort enzoverder. kortom; laten we het hier onzomers ('t is toch gene zomer gewijs) gezellig maken, verder is er momenteel toch niet veel te beleven
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik zal de spits wel afbijten en ga nu lekker onzomers nog nen joint opsteken!
en vriezen zal het!
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() pfft precies geen volk ... iedereen is voorszekerst weer zijn/haar ski's aan het inwaxen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik mis een goei skivakantie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand trek in stevige, gezonde winterkost? Rode kool met worst, of een lekkere stamppot?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik haat wintersport.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Zonder die joint, zal het hier ook wel vriezen.
Ik zal ergens eind oktober (misschien zelfs vroeger) deze draad heropwarmen met keiharde vriestemperaturen: min 5, 10, 15, 20 en later in het jaar gaan we misschien weer een paar weken -30 (min dertig) halen. Dat is pas vriezen! Als je dan een jeansbroek aanheb, voelt het aan alsof je niets aan hebt. Je 'snottebellen' bevriezen ahw in je neus, terwijl je ademt. De brandweer kan niet blussen, want het water bevriest in de slangen. Watervallen hangen, liggen of staan er bevroren bij. Alles is stil, want het is zelfs te koud om te bibberen. ![]() Voila seh: mijn bijdrage. Koud genoeg? ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Net de airco op 17°C gezet...
Verder ga ik niet. Nu content ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hé, goed idee, ik wou net hetzelfde doen. En dan ga ik buiten op een bankje een boekje lezen. Met dikke trui en handschoenen en sjaal en muts natuurlijk.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Op 2600 meter hoogte uit de lift stappen en niks anders zien als sneeuw....
En dan maar sjezen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() net een lekkere pot erwtensoep (van die dikke) gemaakt met flinke hompen rookworst erin...
en met de gordijnen dicht lijkt het net alsof het al donker begint te worden!
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en om de laatste twijfelaars te overhalen:
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die warme genegenheid, daar horen kerstballen bij...
![]()
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() .. om in de sfeer te blijven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() natuurlijk zit iedereen buiten als het goed weer is.
ik ook. ge moet eens zien hoe de madammen erbij lopen als de zon een beetje schijnt nu. da's nogal wat anders dan die dikke jassen en lange broeken van 's winters. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
|
![]() Fantasieloze mens, wat is er nu nog bijzonder aan een vrouw als ze al zo goed als half naakt voorbij paradeert?
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |